Total War Online - Magyarország | Fórum
http://twonline.hu/forum/

62. M2TW OMC Kocsma
http://twonline.hu/forum/viewtopic.php?f=149&t=1844
Oldal: 1 / 42

Szerző:  Mergor [ 2016.11.25. 17:24 ]
Hozzászólás témája:  62. M2TW OMC Kocsma

Az OMC alapvető szabályzata, ezt mindenki olvassa el és kéretik betartani :
http://www.twonline.hu/index.php?option ... le&id=1191
Alapvető szabályok:
- Mentésidő: 48 óra
- 5 körönte kérhető egy 24 órás, kettő 12 órás pluszidő.
- Megfelelő ok esetén a házigazdák hitelezhetnek egy játékos számára plusz időt. (Nem úgy lesz osztogatva mint a cukorka)
- Az OMC-ez való részvételhez nem szükséges semmilyen mod. A mentés vanillában is használható!

Egyedi, ehhez az OMC-hez tartozó szabályok.
- Keresztes hadjárat/jihad indítása tiltott.
- Orgyilkos nem ölheti meg a frakcióvezetőt és utódját, továbbá minden olyan különleges karaktert aki ebben a topicban listázva lesz.
- A különleges karakterek hercegnővel ellophatók!
- Az orgyilkosok száma maximum 2 lehet, a kémek száma nincs korlátozva.
- Jól megszerkesztett diplomáciai levelet legalább 3 körönte kell mindenkinek írnia az adott topicba.
- Az országokat az eredeti nevükre át kell nevezni. Speciális országoknál ahol cirill, vagy arab betűket használnak, elég az angolosított is, ha valakinek az eredeti nem tetszik.
- Rómát elfoglalni keresztény frakcióknak tilos, a pápát orgyilkossal nem lehet megölni. (Csatában igen!)

Az invesztitúra háború

- Akkor robban ki amikor egy nép megtámadja a Pápai Államot.
- Minden a játék elején katolikus frakciónak állást kell foglalnia, hogy a támadót, vagy a pápát támogatja.
- Minden pápaellenes háborúba kerül a pápát támogatókkal.
- A háborúnak nincs vége amikor új Pápa kerül trónra, hanem addig folytatódik amig a felek egy békében meg nem egyeznek.
- Amíg a háború tart, addig se a Német-Római-Birodalom, se Szicília nem nyerheti meg a játékot.
- A háborút olyan katolikus frakció is kirobbanthatja bármikor, akinek nem célja Bologna elfoglalása.
- Bolognát a Pápai államtól nem lehet megvenni! (lefizetéssel) Tehát amíg valaki el nem foglalja a várost, csak katonai úton lehet a várost elfoglalni.
- Amennyiben valaki "kilép" a katolikus egyházból (Saját egyház alapítása, stb), akkor a háborút nem robbantja ki, de előre állást foglal a később pápát támadó frakciók mellett!
- Az invesztitúra háború csupán egyszer robbanhat ki.


Trónok és helyettesek

Angol: martin0429 (misafeco) (12) (12) (24)
Francia: bayarder 12 12 24
Német: Mergor (Cisquo) 12 12 (24)
Spanyol: KIHALT
Velence: misafeco (happyman) (12) 12 24
Szicília: KIHALT
Bizánc: II. Bocskai (erew) (12) (12) 24
Orosz: Adam15_Hun (12) (12) (24)
Mór: erew (II. Bocskai) (12) 12 24
Török: KIHALT
Egyiptom: gzura (Amokfutokova) 12 12 24
Dán: Amokfutokova 12 12 24
Lengyel: Cisquo (Mergor) (12) 12 24
Magyar: KIHALT

Szerző:  misafeco [ 2016.11.25. 17:54 ]
Hozzászólás témája:  Re: 62. M2TW "Kezdő" OMC Kocsma

Szuper, köszönjük!

Amit így előzetesen tudni lehet:
-Bárki aki kezdőnek érzi magát, jelentkezhet már most.
-Akkor indul, ha a jelenlegi kezdő OMC befejeződött.
-Mergor egy egyedi kampánytérképet készít hozzá, majd ő részletezi, hogy mi változik.

Szerző:  Mergor [ 2016.11.25. 20:05 ]
Hozzászólás témája:  Re: 62. M2TW "Kezdő" OMC Kocsma

Üdv mindenkinek!

Mellettem ne felejtsük el gzurát, ő lesz a másik házigazda.
Az OMC-ben helytartó - kezdő rendszert szeretnék kialakítani ami a következő jelenti:
A jelenlegi "kezdő" játékosok nagyrészének írtam és a meghívásom elfogadta, ők, velem és gzurával együtt győzelemért fognak játszani. A helytartók a már profi játékosok lesznek, akik egy vagy két országot válallnak, és szerepük a védekezés, az ország fejlesztése, és a lázadók írtása lesz.* A jövőbeli új játékosok majd ezeket az országokat vehetik át.
Amennyiben ez elmarad átalakul rendes OMC-vé a jövőben.

Amit az OMC-ről tudni kell, és majd mindenről bővebben írok.:
Az OMC-hez nem kell semmiféle modot letölteni, az alapjátékban is használható lesz a mentés ami alapján adogatjuk egymásnak a köröket. De úgy érzem az OMC mégis különleges lesz - külön ajánlom veteránoknak akik ezt olvassák hogy igenis jelentkezzenek emiatt -, hiszen a történelemhűségre való törekvés mellett minden nép teljesen egyedi kezdést kap, egyedi erősségeket és gyengéket, sőt, alapból két kezdeti rivalizálás is össze lesz rakva a térképen, (* Spanyol - Mór ; Bizánc - Török. Ezek közül a két támadóra, a spanyolra, és a törökre kezdő ajánlott, különben elvesztené értelmét az egyedi kezdés) ami remélhetőleg az azonnali akciót eredményezi majd.

További plusz, hogy a diplomácia "gazdagságát" növelve minden egyes országnak lesz egy már létező, vagy éppen az alapjátékban nem létező speciális karaktere, akinek a bőrébe belebújhat.
Itt érdemes egy példát mondanom, és a személyes kedvencem leírnom, hogy érthető legyen:
A Dán király fia, Charles Herceg több tulajdonságot is kapott, ezek közül három: Mészáros, városok kifosztója (Összesen +60% bevétel városok kifosztásából!) őrült. Avagy akinek kedve van, és a dánnal játszik, simán előadhatja hogy fullőrült és mindenkit kifoszt ha abban a kedvében van. (És nem fogja senki hülyének nézni :D)

Amit így a szervezés elején tisztázni kell:
- Sorsoljuk, vagy válasszunk a népek közül.
- Kereszt Jihad legyen-e, és ha igen megkötésekkel-e vagy sem. (Csak muzulmán ellen használható és fordítva)


Ami már szabály lesz.
- Király, és örökös orgyilkossal nem ölhető
- Rómát nem lehet elfoglalni.

Milánó, Skócia, és Portugália kivételével összesen 14 játékosra lesz szükség. Ebből előzetesen jelezte, hogy biztosan jön: (Emlékeim szerint, biztos kihagyok valaki(ke)t)
Kezdő: Baratheon , wick , martin0429, Mergor (jómagam), gzura , Ámokfutokova (talán)
Helytartó: misafeco , Dragon. (talán)

Kérem az alábbi személyek itt is jelezzék hogy érdekli őket a dolog, és szavazzanak arról sorsoljunk vagy válasszunk, illetve hogy legyen-e kereszt-jihad.
Mindenki nyugodtan jelentkezzen, akár csak helytartónak. Garantálom, megéri. ;)

A mod kész változatával jövő héten leszek meg, akkor egy kezdőmentést kirakok ide, hogy mindenki nézegesse az országokat. Addig is mindenki nyugodtan kérdezzen az országáról amit szívesen elvállalna.

UI: A lengyelekre várok jó ötleteket, csak abba nem kezdtem még bele. (Erősségek)

Szerző:  gzura [ 2016.11.25. 21:10 ]
Hozzászólás témája:  Re: 62. M2TW "Kezdő" OMC Kocsma

Megerősítem a jelentkezésem. :D

A kérdésekre:
    -Legyen sorsolás a népekre (természetesen cserélni lehessen!) :P
    -Ne legyen kereszt/jihad

Én már belenéztem, tényleg jó lett a játék, ajánlom mindenkinek! ;)

Szerző:  Mergor [ 2016.11.25. 21:15 ]
Hozzászólás témája:  Re: 62. M2TW "Kezdő" OMC Kocsma

Saját szavazatom:
- Nép választása
- Kereszt Jihad ne legyen

Szerző:  martin0429 [ 2016.11.26. 08:05 ]
Hozzászólás témája:  Re: 62. M2TW "Kezdő" OMC Kocsma

Nepet valasszunk; keresztes es jihad ne legyen

Szerző:  martin0429 [ 2016.11.27. 16:22 ]
Hozzászólás témája:  Re: 62. M2TW "Kezdő" OMC Kocsma

A tervezett kicsit modositott modot el tudja valaki kuldeni nekem?

Szerző:  II.Bocskai [ 2016.11.27. 16:55 ]
Hozzászólás témája:  Re: 62. M2TW "Kezdő" OMC Kocsma

Igény esetén vállalok helytartóságot ;)
bár lehet h nem kérdeztek :lol: , de sztem kereszt-jihad ne legyen, a multkori kezdő OMCt, a mentorosat is erőst elrontotta...

Szerző:  Mergor [ 2016.11.27. 17:46 ]
Hozzászólás témája:  Re: 62. M2TW "Kezdő" OMC Kocsma

Szükség lesz a vállalásra hidd el. :D

Még nem özönlenek az emberek, szerencsére van idő amíg az 57.-es vége.

Martin küldöm a mentést, de mégegyszer.


A mentés használatához NEM szükséges SEMMILYEN mod telepítése!

Szerző:  happyman [ 2016.11.27. 19:39 ]
Hozzászólás témája:  Re: 62. M2TW "Kezdő" OMC Kocsma

Kaphatnék én is egy ilyen mentést? :D

Szerző:  Mergor [ 2016.11.27. 19:59 ]
Hozzászólás témája:  Re: 62. M2TW "Kezdő" OMC Kocsma

Na mi az, mégis működik az a m2tw? :D

Írok King Adrewnek hogy az első hsz-be írja be a változtatásokat. Talán ha látják az emberek mi változik, akkor jönnek többen. (Te nagyon jól jönnél am Happyman, van ám nép ami illene neked :D)

Szerző:  egyszeregy [ 2016.11.29. 16:05 ]
Hozzászólás témája:  Re: 62. M2TW "Kezdő" OMC Kocsma

Sziasztok!

Szeretném jelezni, hogy ha van helyetek beszállok én is az induló OMC-be.

Üdv,

1x1

Szerző:  misafeco [ 2016.11.29. 16:06 ]
Hozzászólás témája:  Re: 62. M2TW "Kezdő" OMC Kocsma

Nagyon jól hangzik, én is kérek egy mentést. ;)

Szerző:  Mergor [ 2016.11.29. 17:19 ]
Hozzászólás témája:  Re: 62. M2TW "Kezdő" OMC Kocsma

A mentést kiraktam első hsz.-be!

Továbbá, kereszt-jihad nem lesz
Népeket első körben választással osztjuk szét, akik nem tudnak választani azoknak a megmaradt népekből fogunk sorsolni!

Szerző:  davidzzjee [ 2016.11.29. 17:39 ]
Hozzászólás témája:  Re: 62. M2TW "Kezdő" OMC Kocsma

Egy törököt megnéznék :twisted:

A 61-es kis nép mellett bevállalnék egy nagyhatalmat is 8-)

Szerző:  erew [ 2016.11.30. 09:38 ]
Hozzászólás témája:  Re: 62. M2TW "Kezdő" OMC Kocsma

A talán listára feliratkozok.
Érdekesen hangzik, hogy nagyobb különbségek vannak a népek között, mégis kiegyenlített. Az 50. "küldetéses" omc is bejött.

Sima vagy autocsatás lesz?

Szerző:  Mergor [ 2016.11.30. 13:17 ]
Hozzászólás témája:  Re: 62. M2TW "Kezdő" OMC Kocsma

Nagyon szívesen látnánk téged, kellenek az emberek. :D

Manuál csatás lesz, és gondolkozok egyszerű is "célokban", avagy pl Velence egy bizonyos mennyiségű kincstár nélkül, vagy a török Konstantinápoly elfoglalása nélkül nem nyerhet, de még kérdéses számomra is lesznek-e ilyenek.

Szerző:  Mergor [ 2016.11.30. 15:00 ]
Hozzászólás témája:  Re: 62. M2TW "Kezdő" OMC Kocsma

+ Egyiptom
+ Változtatások a térképen
+ Egyedi célok pár népnek (A legalapvetőbb történelemhűség kedvéért. Konkrétan a törökön kivűl, akinél a terjeszkedés a lényeg, az összes esetben "volt" területeket kell visszafoglalni a győzelemhez)

Szerző:  4.King Andrew [ 2016.12.04. 19:17 ]
Hozzászólás témája:  Re: 62. M2TW "Kezdő" OMC Kocsma

Esetleg kérdezzétek meg Dragon.-t, hogy milyen fájlt hozott össze végül az 50. omc-hez, ott voltak változtatások és küldetések is az egyes népekhez, hátha felhasználhattok valamit azokból a jó ötletekből.
Úgy hallom némi egyet nem értés van a házigazdák között az OMC nevét illetően, kérem őket, hogy jussanak közös nevezőre mielőbb, akár egymással, akár a játékosokat bevonva.
Amennyiben technikai segítségre lenne szükségetek, nyugodtan forduljatok a Koordináció bármely tagjához, vagy a harcedzett veteránokhoz (a teljesség igénye miatt nem írok neveket :) )

Szerző:  Mergor [ 2016.12.04. 20:02 ]
Hozzászólás témája:  Re: 62. M2TW "Kezdő" OMC Kocsma

Nemsokára a mentés (és a játék) elég nagy frissítést fog kapni, ugyanis pár kisebb módosításon kivül minden uralkodócsaládnak a valós élete alapján tulajdonságokat adok, illetve bővítem, ritkítom a családfát a történelemhűség érdekében. Na persze voltak olyanok a játék megalkotói, hogy a 40 éves Francia király valójában 16 volt 1080-ban, és a fia még meg sem született de sajnos ez ellen sokat nem tehetek úgy hogy csak azt változtatom meg amit meg lehet külsős mod használata nélkül. Ezzel azt próbálom elérni hogy mindenki valamennyire bele tudja magát élni valakinek a szerepébe a frakciójában.


A legfontosabb kérdésről kiírtam szavazatot.
Egy orgyilkos melletti érv:
- Tényező lesz, hiszen ki lehet védekezni, és vagy kémeket ölsz meg, vagy családtagot egy körben.Nem lehet egyszerre az összesen elintézni. Ki kell használni azt az egyet.
Két orgyilkos melletti érv:
- Szükség van minimum kettőre, mert az úgy nem jó hogy kémeket és családtagot egyszerre nem lehet elintézni, avagy vagy megölöm a családtagot és bejutnak úgyis, vagy megölöm a kémet, de ott marad egy családtag. - Továbbá el lehet taposni az összeset.

- Az orgyilkosok szabályozására azért van szükség, mert lesz speciális karakter a népeknek akiket meg lehet orgyilkossal ölni, de az adott nép előnyeként szolgálnak esetnek. Példa: Aleksei Pavlov Orosz nemes, +50%-os lépéstávval. -

Következő az egyszerű döntés, írásban kérnék véleményeket arról mi legyen az OMC neve "Kezdő" helyett, ugyanis kevés a kezdő, de az OMC jó, így megmarad :D :D A OMC neve olyasmire kéne hogy változzon ami a diplomácia fontosságát, és a népekkel kapcsolatos egyediséget hangsúlyozza. Saját ötleteket is várunk.
Saját véleményem: 62. "Roleplay" OMC
Gzura véleménye : 62. "Hangos" OMC

A harmadikat is írásban kérném, ugyanis az 50.-hez hasonlóan a diplomácia fontos lenne, és gzurával egyetértünk abban hogy minimum 3 körönte mindenkinek kéne dipót írnia, akármilyen kicsi is az. Az kb hetente egy dipót jelentene ami miatt aktívabb lenne a játék, és élvezhetőbb is. Természetesen ha ezt senki nem akarja, vagy változtatni szeretne ezen a megalakulóban lévő szabályon, írjon.

Egyenlőre ennyi!

Oldal: 1 / 42 Időzóna: UTC
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/