Pontos idő: 2018.09.23. 14:20

Időzóna: UTC




New Topic Post Reply  [ 555 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 28  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Moddolásról; moddolással kapcsolatos kérdések
HozzászólásElküldve: 2011.01.29. 11:04 
Rang 6

Csatlakozott: 2010.11.10. 09:59
Hozzászólások: 1820
Tartózkodási hely: Érd
Moddolásról; moddolással kapcsolatos kérdések

Azért hozom létre ezt a topicot, hogy legyen hol megkérdezni a mod készítés vagy a játék átírása során felmerülő problémákat, kérdéseket.

Az lenne a kérdésem a hozzá értőkhöz; - mi a sorrend, vagy a különbség a személyiségek között? - népek személyiségei "descr strat-on."
-smith
-stalin
-mao
-napoleon
-caesar
Ha valamit kihagytam azt is mondjátok meg.

----------------------------------------------------------------------------

Lofwyr 2011. 09. 29.
Kicsit belenyúlok a hozzászólásodba, utólagos engedelmeddel. Mivel több minden téma már többször felmerült, gondoltam összeszedem a már felmerült kérdéseket, kicsit könnyítve minden kedves felhasználó életén :D

Tutorial lista (angol):
http://www.twcenter.net/forums/showthre ... ost8658848

Egységek statisztikáinak és egyéb tulajdonságainak módosítása:
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=221093

Meglevő egység megosztása másik frakciónak:
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=346427

Egységek képzése, épületek, stb.:
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=221100

Egység statisztika módosítás (EDU):
Idézet:
\data: export_descr_unit.txt (innentől edu). Nyisd meg notepad-dal (jegyzettömb).

Itt az alábbiak szerint tudsz eligazodni:

Minden egységnek van egy bejegyzése, ami tartalmazza az összes fontos tulajdonságukat. Mivel íjászokról kérdeztél, vegyünk egy íjász példát:

type Gondor Archers
dictionary Gondor_Archers ; Gondor Archers
category infantry
class missile
voice_type Heavy
banner faction main_missile
banner holy crusade
soldier gondor_archers, 60, 0, 1.2
officer gondor_captain_early_flag
officer gondor_captain_early_flag
mount_effect elephant +3
attributes sea_faring, hide_forest, extreme_range, can_withdraw, cannot_skirmish, stakes, stakes, free_upkeep_unit
formation 1.2, 1.2, 2.4, 2.4, 4, square
stat_health 1, 3
stat_pri 7, 2, arrow, 170, 35, missile, missile_mechanical, piercing, none, 0, 1
stat_pri_attr no
stat_sec 6, 2, no, 0, 0, melee, melee_blade, piercing, sword, 25, 1
stat_sec_attr no
stat_pri_armour 8, 4, 0, metal
stat_sec_armour 0, 0, flesh
stat_heat 6
stat_ground 0, -1, 0, -2
stat_mental 10, disciplined, trained
stat_charge_dist 15
stat_fire_delay 0
stat_food 60, 300
stat_cost 1, 580, 240, 85, 85, 580, 3, 150
armour_ug_levels 3, 4
armour_ug_models gondor_archers, gondor_archers_ug1
ownership sicily, timurids, saxons
era 0 sicily
era 1 sicily
era 2 sicily
recruit_priority_offset 10

Ez a Gondori Íjászok bejegyzése. Neked ez a sor kell innen:

stat_pri 7, 2, arrow, 170, 35, missile, missile_mechanical, piercing, none, 0, 1

Jelentések:
7: sebzés
2: roham támadás bónusz
arrow: távolsági fegyver fajtája (nyíl)
170: lőtávolság
35: töltény/fő (jelen esetben nyílvessző)
missile: fegyvertípus
missile_mechanical: mittomén :D na nem annyira. egység továbbképzésnél van jelentősége, kb. mit fejlesszen nála a gép.
piercing: sebzés típus
none: hang típusa
0: két támadás közti időintervallum tizedmásodpercben
1: konstans érték (amennyire én tudom) több fegyvert használó egységeknél


Szóval neked az az érték kell, amelyiket megvastagítottam. Ha megemeled, több nyílvesszőjük lesz. Ha csökkented, kevesebb.

Idézet:

Generális testőrségének módosítása:
Megoldható. Mindössze az edu (export_descr_units.txt) file-t kell módosítanod. Röviden, minden frakció alap testőrsége az edu-ban az első felsorolt testőr egység (ettől eltérőek lehetnek a kezdő karakterek testőrsége, és a scriptelt karakterek testőrsége, de erről talán majd máskor).

Nézz utána twc-n, nagyon jó kis tutorial van fenn edu módosításhoz (link: http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=221093 ), tennivalód a következő:

0. készíts biztonsági mentést a mods/Third Age/data/export_descr_unit.txt file-ról!

1. keresd meg Gondor testőr egységét (segítek: Gondor = sicily, testőr egység tulajdonságaiban ott kell lennie, hogy general_unit)

2. ez elé! másold be a teljes bejegyzését az íjász egységnek (ezt neked kell megkeresned név alapján (kód név, nem minden esetben egyezik a játékbeli névvel. Itt sokat segít a text mappában levő descr_units), nevezd át pl. akármilyeníjász_bodyguard-ra.

3. az új bejegyzéshez írd hozzá a tulajdonságokba, hogy general_unit

4. ments

5. próbáld ki

megjegyzés: a kezdő karaktereid testőrsége ettől még nem feltétlenül lesz íjász, azt másik file-ban kell átállítani!


EDU változtatás 2. + új egység képe, leírása, stb.:

Idézet:
1. Az unlocalised placement text felirat annyit jelent, hogy az export_units file-ban nincs hozzáadva egységnév. Teendőd a következő:
1.1. nyisd meg a Third Age/data/text mappában az export_units.txt file-t. Menj a legvégére, és add hozzá az új egységedet az alábbiaknak megfelelően:

1.1.1.: nyisd meg az edu file-t. Keresd meg az új egységedet, és a dictionary (második sor) bejegyzése alapján készítsd el az export_units.txt bejegyzést.

Itt egy példa, hogy hogy is néz ez ki a gyakorlatban. Legyen mondjuk az Oropher's Chosen egység:

edu bejegyzés:

type Orophers Chosen
dictionary Orophers_Chosen
category infantry
class missile
voice_type Heavy
banner faction main_missile
banner holy crusade

stb., stb. :)

export_units bejegyzés:

¬----------------
{Orophers_Chosen}Oropher's Chosen
{Orophers_Chosen_descr}
It is perilous to look into the eyes of the elder guard, for in them is seen the hardship and sorrow of the most ancient of the Firstborn; doomed to lose or leave all that they hold dear. Some escaped from the fall of Doriath, and many of their kinsman fought and died in the Battle of the Last Alliance trying to save the Lord Oropher. bla-bla-bla (túl sok a leírás, spóroljunk a fórumon! :D )
{Orophers_Chosen_descr_short}
Elite elven troops deploying a rare mix of battle styles , throwing javelins and holding the line with a spear and a shield

A lényeg: az edu dictionary bejegyzése alapján (kivastagítottam) kell elkészítened az export_units bejegyzést. Az edu dictionary bejegyzése az egység kód neve. Az export_units-ban tudod megadni, hogy a játékban milyen név alatt (példa: {Orophers_Chosen} ), milyen leírással (amikor megnyitod az egységet, a hosszú leírás: {Orophers_Chosen_descr} ), és milyen rövid leírással (pl. kiképzésnél, amikor feltűnik a listában, vagy custom battle-ben: {Orophers_Chosen_descr_short} ) jelenjen meg. Nincs más dolgod, mint a saját egységed dictionary-jának megfelelően átmásolod a nevet a példa nevének.
Legegyszerűbb, ha annak az egységnek a bejegyzését átmásolod és kiegészíted, amelyikből csináltad az új testőr egységet.
Ha kész vagy, vágd ki a text mappából a export_units.txt.strings file-t (pl. asztalra), nem tudom biztosan, hogy ebből is generál a játék egy újat, ha újraindítod a játékot, vagy egyszerűen átemeli a változtatásokat. Mindenesetre egy biztonsági mentés nem árthat belőle.

Második kérdésed:

A késes-szürkeruhás arc a Rome-ból maradt barbár paraszt kép, amelyik egységnek nincs külön egységképe, annak ezt adja. Szerencséd van, mert a file-jaid már léteznek, egyszerűen készíts belőlük egy másolatot és nevezd át az alábbiak szerint:

2.1. nyisd meg a Third Age/data/ui/units mappát (itt vannak az egységek kis képei). (Itt te mivel gondori egységet változtattál, így neked majd Gondor mappáját kell megkeresned) Nyisd meg a mappát, keresd meg a megfelelő egység tga képét, készíts belőle egy másolatot és nevezd át a saját megnevezésednek megfelelően.

2.2. nyisd meg a Third Age/data/ui/unit_info mappát (itt vannak az egységek nagyobb, info képei). Itt is keresd meg a megfelelő mappát (a te esetedben Gondor), nyisd meg, keresd ki a megváltoztatott egység info képét, készíts belőle egy másolatot és nevezd át az új egység nevére megváltoztatva.

Futtasd a játékot, ha minden jól megy, az eredeti egység képeit és leírását fogja használni innentől a játék.


Városok modellezése:
http://www.twcenter.net/forums/showthre ... ost8500981
Itt nézz körül, sok sikert! (tőlem iszonyat messze áll a dolog, de ha kicsit körbenézel twc-n, látni fogod, milyen eredményeket lehet vele elérni)

Küldetések a játékban:
data/descr_missions.txt
twc leírás link: http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=81256

Geomod:
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=202468

Győzelmi feltételek módosításai:

Idézet:
1. Elvi okokból nem óhajtom kiirtani a lengyeleket a magyarokkal. Éppen ezért szeretném kitörölni a küldetési célok közül mind két oldalról egymás kiirtását.

Nyisd meg a data\world\maps\campaign\imperial_campaign mappát és keresd meg a descr_win_conitions.txt file-t.
Keress rá poland, illetve hungary győzelmi feltételeit és töröld ki az outlive kezdetű sorokból a másikat (polandnél hungaryt és fordítva). Nézd át, hogy van-e esetleg a hold_regions sorban a másik kezdő területe, és vedd ki azokat is (így az AI nem arra fog elsősorban terjeszkedni)

Norujn írta:
2.szeretném ha kezdésből szövetségesek lennénk és jó viszonynak örvendenénk egymással.


Ehhez szintén a data\world\maps\campaign\imperial_campaign mappát keresd meg, és nyisd meg a descr_strat.txt file-t. Keress rá (valahol a legvége felé kell lennie) a diplomáciai részre (diplomacy section azt hiszem), és az itt található sorokat (!) írd át valahogy így:

faction_standings poland, 1.0 hungary
faction_standings hungary, 1.0 poland

Ezek már létező sorok (más értékkel, -1.0 a legalacsonyabb, 1.0 a legmagasabb), keresd meg őket és írd át!!! Ez befolyásolja a viszonyukat egymással a játék elején.

Ezután keresd meg (görgess lejjebb) a szövetségekre vonatkozó részt, és szúrd be az alábbi sorokat:

faction_relationships poland, allied_with hungary
faction_relationships hungary, allied_with poland

Ments, lépj ki, keresd meg a map.rwm file-odat (általában vagy a data\world\maps\campaign\base, vagy a data\world\maps\campaign\imperial_campaign mappában van), és töröld ki. Ha új játékot indítasz, már szövetségesek kell, hogy legyenek.


Egységek átszínezése:

http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=83515

A játék kicsomagolása.
Idézet:
Idézet:
Itt egy link, ez segít a kicsomagolásban:
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=355307

Idézet:

After unpacking you must absolutely follow the next two steps mentioned in the unpacker readme...

Due to a timestamp check, the following unpacked files will
cause the game to crash and must be deleted before the game is
launched:

Vagyis töröld ezt a két file-t!!!!!!!!
data\descr_geography_new.txt
data\descr_geography_new.db

This 2 files are located in the M2TW main-data directory
...\Medieval II Total War\data\
... delete them!

Tuti töröld ki, ez (is) okozhatja a problémádat!

Also very important- in order to use any modification you are doing with unpacked files, you must onetime goto the following file located in ...
...\Medieval II Total War\medieval2.preference.cfg
Now open this file with notepad and add the following section on the top of your medieval2.preference.cfg file...

Keresd meg a fenti félkövérrel szedett file-t, nyisd meg jegyzettömbbel, és illeszd a tetejére az alábbi két sort!
[io]
file_first = true

Aztán ments és próbáld ki! Remélem ez megoldja a problémádat Ha igen, utána már bátran módosítgathatsz mindent, csak ne felejts el biztonsági mentést készíteni a file-jaidról


Ügynökök számának maximalizálása (kereskedő, kém, orgyilkos):
Idézet:
Kereskedő max:

keresd meg az export_descr_buildings.txt file-t, és kereséssel (ctrl+f) keresd meg a market épületeket (alábbiakban egy példa a CoW-ból):

building market
{
levels market_1 market_2 market_3 market_4 market_5
{
market_1 city requires factions { england, eastern_european, southern_european, } and not factions { hungary, }
{
capability
{
agent merchant 0 requires factions { england, }
agent merchant 0 requires factions { eastern_european, }
agent merchant 0 requires factions { southern_european, } and not factions { hungary, }
trade_base_income_bonus bonus 2
agent_limit merchant 1
trade_base_income_bonus bonus 10 requires factions { eastern_european, southern_european, } and event_counter summer_market 1
}
material wooden
construction 6
cost 0
settlement_min town
upgrades
{
market_2
}
}

Ez az első szintű piac épület kódja. A vastaggal szedett részek:

capability
{
agent merchant 0 requires factions { england, }
agent merchant 0 requires factions { eastern_european, }
agent merchant 0 requires factions { southern_european, } and not factions { hungary, }

A capability rész alatt következnek a képezhető egységek (jelen esetben kereskedők). A merchant után a szám a kereskedő szintje (jelen esetben 0), utána, hogy melyik frakciók/kultúrájú frakciók képezhetik őket (ha valakit nem írsz be ide, annak bizony nem lesz ilyen ügynöke egyáltalán). Az "and not factions" rész arra utal, hogy minden dél-európai frakció képezhet ilyen ügynököt, kivéve a magyarok.

agent_limit merchant 1

Na ez lesz neked fontos. Itt tudod beállítani, hogy egy ilyen épület építésével mennyi ilyen ügynököt tudsz képezni.
Vagyis a kereskedők max. létszámát úgy tudod korlátozni, hogy ha a magas szintű piaci épületekben engeded csak meg a kereskedők képzését, és ott is max. 1-re állítod a létszámot.


Guildekkel kapcsolatban itt nézz körül:
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=77577

Kezdő főváros áthelyezés:
Idézet:
1.pont :
beírsz egy új nevet ami szerepel a names.txt-ben
2.pont :
a descr_strat.txt fájlban lecseréled a legelső várost az adott nép város felsorolásnál.
pl. :
faction england, trader henry
ai_label catholic
denari 15000
denari_kings_purse 2500
settlement
{
level large_city
region London_Province
London helyett beírsz másik várost.


Vazallusok, szövetségek (diplomácia) kezdéskor:
Idézet:
Amúgy hogyan kell azt beállítani, hogy Milán alapból vazallusa legyen Mo.-nak?


Norujn: alapvetően a descr_strat-ban nem tudod beállítani, max. ha az alábbi parancsot beírod:

faction_relationships Milán, protectorate_of Magyarország

ahol Milán-hoz és Magyarországhoz írd be a kód nevet, akkor szövetségesként, katonai átkeléssel és kereskedelmi szerződéssel fognak indulni, de nem vazallusként.

A vazallusi kapcsolat beállításához nézz körül itt:

http://forums.totalwar.org/vb/showthrea ... ost1753002


Új vallás hozzáadása:
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=167440

_________________
Vitam et sanguinem pro rege nostro! sed avenam non!!!

...száz harcot vívni és százszor győzni nem a legjobb a jók között. Nem is harcolni, mégis alávetni az ellenséges sereget: ez a legjobb a jók között


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára hillman 2011.08.20. 11:43-kor.

Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: moddolással kapcsolatos kérdések.
HozzászólásElküldve: 2011.01.29. 17:41 
Rang 5

Csatlakozott: 2010.12.28. 19:02
Hozzászólások: 727

TWO Szolgálati Érdemrend ©
TWO Support tag
Engem úgy általában érdekelne, hogy miképpen érdemes nekilátni a mod-olásnak...

- Mit kell letölteni/telepíteni...
- Mire érdemes odafigyelni...

Első körben pár saját, egyedi egységet szeretnék megpróbálni létrehozni...

_________________
Total War - Shogun 2 magyarítás
Total War - Rome 2 magyarítás


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: moddolással kapcsolatos kérdések.
HozzászólásElküldve: 2011.01.29. 19:20 
Rang 8

Csatlakozott: 2010.11.02. 17:27
Hozzászólások: 4594

TWO Veterán ©
TWO Szolgálati Érdemrend ©
TWO OMC Házigazda ©
TWO OMC Győztes | x2 ©
TWO Support tag
Edward írta:
Engem úgy általában érdekelne, hogy miképpen érdemes nekilátni a mod-olásnak...

- Mit kell letölteni/telepíteni...
- Mire érdemes odafigyelni...

Első körben pár saját, egyedi egységet szeretnék megpróbálni létrehozni...

Egyből a lényegre és a legnehezebb részével kezdenéd ? inkább pl a térkép (alap)modolást javasolnám. ;)

Scytha írta:
Kezded te is a legbonyolultabbal! :)

:D

_________________
Legenda vagyok !

OMC győztes :
14.RTW-BI OMC
23.M2TW.OMC
25.M2TW OMC
19.M2TW OMC


Gallikán egyház alapítója
Szentföld visszahódítója


A rettegett, kinek nevét soha nem mondják ki !
Vagyok aki vagyok, mert kell egy ilyen is.
Egy Császár, egy Isten, egy Birodalom!
2010-2013 TWO koordinátor


World of Tanks / World of Warships : PzPuma


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: moddolással kapcsolatos kérdések.
HozzászólásElküldve: 2011.01.29. 23:01 
Rang 6

Csatlakozott: 2010.11.10. 09:59
Hozzászólások: 1820
Tartózkodási hely: Érd
elsö kérdésre válasz?

_________________
Vitam et sanguinem pro rege nostro! sed avenam non!!!

...száz harcot vívni és százszor győzni nem a legjobb a jók között. Nem is harcolni, mégis alávetni az ellenséges sereget: ez a legjobb a jók között


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Moddolással kapcsolatos kérdések
HozzászólásElküldve: 2011.01.30. 22:43 
(rang nélküli)

Csatlakozott: 2011.01.30. 16:00
Hozzászólások: 5
Hello.
El tudnátok mondani hogy egy térkép moddoláshoz mi kell? (új városok, új határok a provinciáknak ilyesmi)
Előre is köszi


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Moddolással kapcsolatos kérdések
HozzászólásElküldve: 2011.01.31. 06:49 
(rang nélküli)

Csatlakozott: 2011.01.30. 16:00
Hozzászólások: 5
Nem beszélem felsőfokon de nem vagyunk ellenségek.


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Moddolással kapcsolatos kérdések
HozzászólásElküldve: 2011.01.31. 08:43 
Rang 2

Csatlakozott: 2010.11.03. 08:27
Hozzászólások: 228
Tutorialok listája:
http://www.twcenter.net/forums/showthre ... ost8658848

Unit készítés: keress a listában a "tome" szóra


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: moddolással kapcsolatos kérdések.
HozzászólásElküldve: 2011.02.01. 10:10 
Rang 3

Csatlakozott: 2010.11.04. 14:34
Hozzászólások: 284
Tartózkodási hely: Budapest
Edward írta:
Engem úgy általában érdekelne, hogy miképpen érdemes nekilátni a mod-olásnak...

- Mit kell letölteni/telepíteni...


Medieval II bármelyik külön mappás mod ;) megkönnyíti az életed :D

Edward írta:
- Mire érdemes odafigyelni...


Röviden? Mindenre... :D Attól függ, mit szeretnél csinálni.... ;)

Edward írta:
Első körben pár saját, egyedi egységet szeretnék megpróbálni létrehozni...


A helyedben (ha már egységekkel szeretnél foglalkozni), első körben statisztikák módosításával, más frakciókhoz történő átadással, megváltoztatott képzéssel indulnék. Ha teljesen új modellt szeretnél csinálni, abban Csatádi és Döme a profik, én abba nem szólnék bele.
Kódolással kapcsolatban rágd át magad ezeken a tutorialokon kezdésnek és jó kísérletezgetést 8-)

Egységek statisztikáinak és egyéb tulajdonságainak módosítása:
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=221093

Meglevő egység megosztása másik frakciónak:
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=346427

Egységek képzése, épületek, stb.:
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=221100

Ezekből már sok mindent megtanulhatsz, ha megtetszik, úgyis nekiállsz bóklászni a twc-n, sok mindent magadtól fogsz felfedezni.

Ja, és a legfontosabb: mindig készíts biztonsági mentést! :D

_________________
Medieval II modolással kapcsolatos kérdésed van? Klikk ide, hátha megtalálod a választ: viewtopic.php?f=7&t=443
Ha mégsem, tedd fel a kérdésed itt: viewtopic.php?f=7&t=227


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Moddolással kapcsolatos kérdések
HozzászólásElküldve: 2011.02.07. 14:46 

Hi,
Az admin password-t hol állítom, és hogy használom? Házi OMC témakör.
Köszi, Eje


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája: Re: Moddolással kapcsolatos kérdések
HozzászólásElküldve: 2011.02.08. 19:22 
Rang 8

Csatlakozott: 2010.11.02. 17:27
Hozzászólások: 4594

TWO Veterán ©
TWO Szolgálati Érdemrend ©
TWO OMC Házigazda ©
TWO OMC Győztes | x2 ©
TWO Support tag
Ejejump írta:
Hi,
Az admin password-t hol állítom, és hogy használom? Házi OMC témakör.
Köszi, Eje

medieval2.preference.cfg
Használat ? pü-n leírom. ;)

_________________
Legenda vagyok !

OMC győztes :
14.RTW-BI OMC
23.M2TW.OMC
25.M2TW OMC
19.M2TW OMC


Gallikán egyház alapítója
Szentföld visszahódítója


A rettegett, kinek nevét soha nem mondják ki !
Vagyok aki vagyok, mert kell egy ilyen is.
Egy Császár, egy Isten, egy Birodalom!
2010-2013 TWO koordinátor


World of Tanks / World of Warships : PzPuma


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Moddolással kapcsolatos kérdések
HozzászólásElküldve: 2011.02.08. 19:39 

Maximális köszi Pista, nincs - nem maradt - kérdésem :) :shock:


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája: Re: Moddolással kapcsolatos kérdések
HozzászólásElküldve: 2011.02.09. 10:27 
Rang 6

Csatlakozott: 2010.11.10. 09:59
Hozzászólások: 1820
Tartózkodási hely: Érd
Pista írta:
medieval2.preference.cfg
Használat ? pü-n leírom. ;)

ne pübe ird hanem ide. tanulni akarok. azért nyitottam.

_________________
Vitam et sanguinem pro rege nostro! sed avenam non!!!

...száz harcot vívni és százszor győzni nem a legjobb a jók között. Nem is harcolni, mégis alávetni az ellenséges sereget: ez a legjobb a jók között


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Moddolással kapcsolatos kérdések
HozzászólásElküldve: 2011.02.09. 16:31 
Rang 4

Csatlakozott: 2010.12.05. 17:51
Hozzászólások: 668
Tartózkodási hely: Miskolc, Nagyoroszi
Én is :P

_________________
Az Ashigaru hadászat mestere.


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Moddolással kapcsolatos kérdések
HozzászólásElküldve: 2011.02.12. 11:15 
Rang 3

Csatlakozott: 2010.11.04. 14:34
Hozzászólások: 284
Tartózkodási hely: Budapest
hillman írta:
hu ez tök jo.
kérlek ezt másold át a "moddolással kapcsolatos kérddésekhez is". többen kérdezgettek hasonlokat és ha elfelejteném én is ott keresném.
lassan lehetne moddoloszakkört nyitni.



csapcsika írta:
Sziasztok.hol talalom azt a fajlt ahol at tudom irni h az ijaszok hanyszor lojjenek.koszi elore is


Third_Age\data: export_descr_unit.txt (innentől edu). Nyisd meg notepad-dal (jegyzettömb).

Itt az alábbiak szerint tudsz eligazodni:

Minden egységnek van egy bejegyzése, ami tartalmazza az összes fontos tulajdonságukat. Mivel íjászokról kérdeztél, vegyünk egy íjász példát:

type Gondor Archers
dictionary Gondor_Archers ; Gondor Archers
category infantry
class missile
voice_type Heavy
banner faction main_missile
banner holy crusade
soldier gondor_archers, 60, 0, 1.2
officer gondor_captain_early_flag
officer gondor_captain_early_flag
mount_effect elephant +3
attributes sea_faring, hide_forest, extreme_range, can_withdraw, cannot_skirmish, stakes, stakes, free_upkeep_unit
formation 1.2, 1.2, 2.4, 2.4, 4, square
stat_health 1, 3
stat_pri 7, 2, arrow, 170, 35, missile, missile_mechanical, piercing, none, 0, 1
stat_pri_attr no
stat_sec 6, 2, no, 0, 0, melee, melee_blade, piercing, sword, 25, 1
stat_sec_attr no
stat_pri_armour 8, 4, 0, metal
stat_sec_armour 0, 0, flesh
stat_heat 6
stat_ground 0, -1, 0, -2
stat_mental 10, disciplined, trained
stat_charge_dist 15
stat_fire_delay 0
stat_food 60, 300
stat_cost 1, 580, 240, 85, 85, 580, 3, 150
armour_ug_levels 3, 4
armour_ug_models gondor_archers, gondor_archers_ug1
ownership sicily, timurids, saxons
era 0 sicily
era 1 sicily
era 2 sicily
recruit_priority_offset 10

Ez a Gondori Íjászok bejegyzése. Neked ez a sor kell innen:

stat_pri 7, 2, arrow, 170, 35, missile, missile_mechanical, piercing, none, 0, 1

Jelentések:
7: sebzés
2: roham támadás bónusz
arrow: távolsági fegyver fajtája (nyíl)
170: lőtávolság
35: töltény/fő (jelen esetben nyílvessző)
missile: fegyvertípus
missile_mechanical: mittomén :D na nem annyira. egység továbbképzésnél van jelentősége, kb. mit fejlesszen nála a gép.
piercing: sebzés típus
none: hang típusa
0: két támadás közti időintervallum tizedmásodpercben
1: konstans érték (amennyire én tudom) több fegyvert használó egységeknél


Szóval neked az az érték kell, amelyiket megvastagítottam. Ha megemeled, több nyílvesszőjük lesz. Ha csökkented, kevesebb.


Átmásolva! ;)

_________________
Medieval II modolással kapcsolatos kérdésed van? Klikk ide, hátha megtalálod a választ: viewtopic.php?f=7&t=443
Ha mégsem, tedd fel a kérdésed itt: viewtopic.php?f=7&t=227


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Moddolással kapcsolatos kérdések
HozzászólásElküldve: 2011.02.13. 17:54 
Rang 5

Csatlakozott: 2010.11.02. 17:36
Hozzászólások: 816
ért itt valaki csatatérképek elkészítéséhez??

_________________
44.OMC Germánok
50.OMC Szicília királya
41.OMC Rhûn
42.OMC Orosz
54.OMC Velence


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Moddolással kapcsolatos kérdések
HozzászólásElküldve: 2011.02.26. 14:23 
Rang 6

Csatlakozott: 2010.11.10. 09:59
Hozzászólások: 1820
Tartózkodási hely: Érd
az alapnál a datában nincs ott az a sok descr. hogyan lehet öket láthatová tenni?

_________________
Vitam et sanguinem pro rege nostro! sed avenam non!!!

...száz harcot vívni és százszor győzni nem a legjobb a jók között. Nem is harcolni, mégis alávetni az ellenséges sereget: ez a legjobb a jók között


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Moddolással kapcsolatos kérdések
HozzászólásElküldve: 2011.02.26. 14:26 
Rang 3

Csatlakozott: 2011.01.22. 14:55
Hozzászólások: 351
hillman írta:
az alapnál a datában nincs ott az a sok descr. hogyan lehet öket láthatová tenni?


Az Unpackerrel ki kell bontani őket.


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Moddolással kapcsolatos kérdések
HozzászólásElküldve: 2011.02.26. 14:45 
Rang 6

Csatlakozott: 2010.11.10. 09:59
Hozzászólások: 1820
Tartózkodási hely: Érd
honnan töltöm le?
hogyan csináljam?

_________________
Vitam et sanguinem pro rege nostro! sed avenam non!!!

...száz harcot vívni és százszor győzni nem a legjobb a jók között. Nem is harcolni, mégis alávetni az ellenséges sereget: ez a legjobb a jók között


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Moddolással kapcsolatos kérdések
HozzászólásElküldve: 2011.02.26. 17:11 
(rang nélküli)

Csatlakozott: 2011.02.26. 16:51
Hozzászólások: 3
Üdv mindenkinek!
Érdekelne, hogy az épületek moddeljeit hol lehet megtalálni??? Ill. mivel lehet megnyitni a fájlokat?


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Moddolással kapcsolatos kérdések
HozzászólásElküldve: 2011.03.18. 15:50 
Rang 1

Csatlakozott: 2010.12.19. 13:31
Hozzászólások: 45
Helló mindenkinek,

Lenne egy olyan gondom hogy: mikor belemegyek egy városomba vagy váramba előjön egy ablak ahol tudok venni egységeket vagy diplomatákat és mikor az egyikre rámegyek ezeket lerakja zölddel egy sávba ahol csak 9 tégla van. De beállítottam hogy körönként 9-et tudjak venni. Na de az érdekel: hogy tudnám azt a sávot hosszabbra és az a felet lévő kisebb ablakot (ahonnan veszem az embereket) nagyobbá tenni , mert unalmas mindig legörgetni és kattingatni egyesével. Ja, és
hogy tudnék egyszerre több épületet építeni??? Ezekre lennék kíváncsi...
A válaszokat várom és előre is megköszönném. :(


Vissza a tetejére
 Profile  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
New Topic Post Reply  [ 555 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 28  Következő

Időzóna: UTC


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

           Designed By QuakeZone, 2011

Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség