Pontos idő: 2018.06.18. 03:53

Időzóna: UTC




New Topic Post Reply  [ 26 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Extended Greek Mod (XGM)
HozzászólásElküldve: 2015.08.18. 13:11 
Rang 1

Csatlakozott: 2015.08.13. 11:23
Hozzászólások: 10
Hát köszönöm az infókat tippeket, de átirkálni elvből nem fogok semmit, mert az kb olyan mintha cheatelnék, de így az első 20 kör után nyugtázhatok már egy stabil gazdaságot, így nincs is ilyesmire szükség.
Első ránézésre nagyon fura volt az átlag 500 denarii-s fenntartási költség bizonyos egységeknél pláne az 1000 közeliek, classicba ugyebár egy páncélozott elefánt fenntartása volt vagy 400 vagy 450 amire ugye azt mondta az ember hogy na akkor ezekből már ésszel a sorozatgyártást :D
Mint mondtam fura volt de így az első 20 kör távlatában elnézve a gazdasági fellendülést abszolút reálisak.
Nagyon örülök, hogy végül belevágtam, mert nagyon tetszik a sok új lehetőség, és az egységek kinézete. Már szemeztem egy ideje vele, mert mindig is szerettem a Görög népcsoportot, de a classic Rome-ba nagyon nehezményeztem, hogy minimális lovasságot kaptak, illetve a spártai hoplita, lássuk be elég hülyén néz ki a többihez képest (tudom ízlés dolga, nekem nem tetszik).
Mindazonáltal lenne pár kérdésem a Mod-al kapcsolatban remélve hogy arra is ilyen gyors választ kapok. :)
Értem én, hogy a hellén kultúrára van kiélezve, de meglestem milyen egység lehetőségek vannak a Rómaiknál és kicsit kevésnek gondolom a választékot görög felhozatalhoz képest. Itt akkor ők teljes mértékben másodhegedűsök lesznek, vagy lesz a későbbiekben itt is "Marius-i reform" vagy valami hasonló?


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Extended Greek Mod (XGM)
HozzászólásElküldve: 2015.08.18. 13:54 
Rang 4

Csatlakozott: 2013.10.13. 16:03
Hozzászólások: 472
Tartózkodási hely: Aquincum
Szerintem itt is a Ferres által készített római egységek vannak /melyek az RS I-ben is szerepelnek/,de kb ugyannayi lehet, mint az alap rome-ban.
Amúgy igaz, hogy itt Róma másodhegedűs, mivel ez a görög kultúrát mutatja be gazdagabban, ahogy a Roma surrectum Róma felemelkedésére van kiélezve.
Az átírkáláshoz meg csak annyit fűznék hozzá, hogy én mint őskori modder, mindig is szerettem a saját ízlésemnek megfelelően kialakítani egy remek modot.
AZ SPQR mod esetében ez létszükséglet is volt, ugyanis a korábbi verziók játszhatatlanul nehezek voltak Rómával. AZ már túl ment a mazohista fokozaton is.
AZ XGM kiváló mód, régebben sokat szórakoztam vele. Volt hozzá egy 300 submod is, ami kicserélte a spártai elit hoplitákat a Frank milleres képregény egységére, valamint a betltőképeket is a képregény jelenetei alkották, zenéje is a 300 c. film ost-it használta. Oltári volt, és nagyon hangulatos.

_________________
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Lucius 2015.08.19. 09:41-kor.

Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Extended Greek Mod (XGM)
HozzászólásElküldve: 2015.08.18. 15:43 
Rang 3

Csatlakozott: 2013.03.16. 19:29
Hozzászólások: 366

TWO Veterán ©
TWO Szolgálati Érdemrend ©
TWO Support tag
TWO ADMIN Elismerés | 2x ©
Rozsomák... Igen, az XGM a hellén kulturára van "kihegyezve", például ezért is többféle a görök egység választék, mint a római. A római egységek felhozatala kb. olyan mint a vanillia RTW -ban, viszont meg ahhoz képest szebb a kidolgozásuk az egységkártyákon és a megjelenésükben is. Itt is lesz majd reform, ha Rómán kívül, valamelyik itáliai városban megépül az "imperial palace"...

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Extended Greek Mod (XGM)
HozzászólásElküldve: 2017.07.21. 06:26 
Rang 3

Csatlakozott: 2013.03.16. 19:29
Hozzászólások: 366

TWO Veterán ©
TWO Szolgálati Érdemrend ©
TWO Support tag
TWO ADMIN Elismerés | 2x ©
Az első hozzászólást frissíttem (kép, linkek).

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Extended Greek Mod (XGM)
HozzászólásElküldve: 2018.01.15. 07:47 
(rang nélküli)

Csatlakozott: 2016.10.20. 05:39
Hozzászólások: 7
Hali!
Érdekelne, hogy ez a mod műkődik-e BI-vel is.
Asszem az exp_desc fractions.txt-ben a horde egységekre azt írja, hogy only BI, de, ha BI-vel indítom, akkor nem tudok hordába menni egyik néppel sem, amire azt írja lehetne.


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Extended Greek Mod (XGM)
HozzászólásElküldve: 2018.01.15. 10:20 
Rang 3

Csatlakozott: 2013.03.16. 19:29
Hozzászólások: 366

TWO Veterán ©
TWO Szolgálati Érdemrend ©
TWO Support tag
TWO ADMIN Elismerés | 2x ©
Igen, megy BI alatt is.
Megvannak a hordává alakítás feltételei?
Ha tud a nép hordává alakulni, akkor azt úgy lehet megcsinálni, hogy ha már csak egy tartományt ural, akkor rá kell nyomni a jelére, mely a település adatai alatt van.

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profile  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
New Topic Post Reply  [ 26 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2

Időzóna: UTC


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

           Designed By QuakeZone, 2011

Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség