Pontos idő: 2018.10.20. 14:42

Időzóna: UTC




New Topic Post Reply  [ 555 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 24, 25, 26, 27, 28
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Moddolásról; moddolással kapcsolatos kérdések
HozzászólásElküldve: 2017.02.09. 16:05 
Rang 1

Csatlakozott: 2015.03.27. 11:15
Hozzászólások: 36
Üdv! Lenne egy mod most találtam a neve The Long road. Minden jó kivéve hogy csata közben az egységkártyák, térkép stb. helyén egy nagy fehér téglalap látszódik és így nem tudok normálisan levezényelni egy csatát sem.
Tudnátok segíteni??


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Moddolásról; moddolással kapcsolatos kérdések
HozzászólásElküldve: 2017.02.23. 13:50 
(rang nélküli)

Csatlakozott: 2017.02.09. 23:03
Hozzászólások: 2
Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy lehetséges-e Med2TW-ban a nem játszható frakciókkal mégiscsak játszani valahogy (pl mongolokkal)?

Ui.:Bocsi, ha már volt erről szó, még új vagyok itt :)


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Moddolásról; moddolással kapcsolatos kérdések
HozzászólásElküldve: 2017.02.23. 16:35 
Rang 8

Csatlakozott: 2011.04.13. 19:48
Hozzászólások: 7469
Tartózkodási hely: Érd

TWO OMC Házigazda ©
TWO Szolgálati Érdemrend ©
TWO ADMIN Elismerés ©
TWO DONATOR ©
Szia! :)

Ezt a kérdést nem ilyen egyszerű megválaszolni, ugyanis a legtöbb nép (mondjuk magyar) ez egy könnyű dolog:
Egy olyan fájl-t keresel, melynek az a neve, hogy descr_stat (ez a data/world/maps/campaign/imperial campaign mappában található). Ezt ha megnyitod jegyzettömbbel, akkor valami olyasmit fogsz találni, hogy

Idézet:
campaign imperial_campaign
playable
england
france
hre
spain
venice
end

unlockable
sicily
milan
scotland
byzantium
russia
moors
turks
egypt
denmark
portugal
poland
hungary
end

nonplayable
papal_states
aztecs
mongols
timurids
slave


nos az első csoport az amik mindig játszhatóak, a második csoport, amikkel akkor tudsz játszani, ha végigviszed a nagy kampányt vagy kiirtod őket a harmadik az, amivel elvileg nem tudsz játszani. Ha bármelyik népet átírod a a legfelső részhez, akkor már játszhatóvá válik.
Ez alapvetően az azték-mongol-timurid hármas kivételével jól működik. Ezeknél csak azért nehéz, mert nincsenek jelen a játék kezdetén, hogy ezekkel játssz, ahhoz adnod kell nekik egy pár várost, egységet, családtagot stb. különben nem fog működni (ezt egyébként ugyanebben a fájlban teheted meg)

_________________
63.OMC: Szicília


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Moddolásról; moddolással kapcsolatos kérdések
HozzászólásElküldve: 2017.02.25. 19:22 
(rang nélküli)

Csatlakozott: 2017.02.09. 23:03
Hozzászólások: 2
Köszi! :)

(Az aztékok mikor jelennek meg? Egyik hadjáratomban már rég vége a középkornak és még mindig nincsenek sehol)
És várost/családtagokat hogyan tudok hozzáadni egy frakcióhoz?

Más: Nézegettem modokat, de a legtöbbhöz kingdoms kiegészítő szükséges. Tudom, hogy van, ahol ezt ki tudom cselezni egy egyszerű Kingdoms.exe alkalmazással (pl ilyen a Westeros), de a Third Age-nél már nem működött. Van valami egyéb módszer is, vagy mindenképp szerezzem be a kingdomsot?


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Moddolásról; moddolással kapcsolatos kérdések
HozzászólásElküldve: 2017.02.27. 20:43 
Rang 4

Csatlakozott: 2010.11.03. 23:32
Hozzászólások: 563

TWO Szolgálati Érdemrend ©
Sztrovacsek írta:
Köszi! :)

(Az aztékok mikor jelennek meg?


Amint tudsz olyan hajot epiteni amivel oceanon is hajozhatsz, mehetsz americaba.
Carrack azt hiszem. Ok nem fognak jonni.

_________________
Respect & Honor.


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Moddolásról; moddolással kapcsolatos kérdések
HozzászólásElküldve: 2017.03.04. 08:27 
Rang 3

Csatlakozott: 2013.03.16. 19:29
Hozzászólások: 371

TWO Veterán ©
TWO Szolgálati Érdemrend ©
TWO Support tag
TWO ADMIN Elismerés | 2x ©
Sztrovacsek írta:

Más: Nézegettem modokat, de a legtöbbhöz kingdoms kiegészítő szükséges. Tudom, hogy van, ahol ezt ki tudom cselezni egy egyszerű Kingdoms.exe alkalmazással (pl ilyen a Westeros), de a Third Age-nél már nem működött. Van valami egyéb módszer is, vagy mindenképp szerezzem be a kingdomsot?

Nem érdemes alternatív megoldásokkal próbálkozni, az eredeti game a tuti. Nem pénz már érte, pl. itt most akciós 03.19-ig:
https://cdgalaxis.hu/PC/22424/medieval-2-total-war-gold-edition.html

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Moddolásról; moddolással kapcsolatos kérdések
HozzászólásElküldve: 2017.04.17. 23:37 
(rang nélküli)

Csatlakozott: 2017.04.17. 23:09
Hozzászólások: 1
[quote="hillman"]Moddolásról; moddolással kapcsolatos kérdések

Több kérdésem, kérésem is van!

1. Medieval II.
Eredeti, bolti verziót telepítettem a steam-en.
Szeretnék a magyar mod-dal játszani, de nem megy, pedig telepítettem. Az indításkor, nem jelenik meg a Magyar királyság címere.

2. Empire és Napóleon.
Mindkettőt telepítettem steam-en, de régebben és nem tudom milyen címre. Most pedig, nem tudok velük játszani, mert nem engedi ismét telepíteni arra a steam-ra, amin a Medieval II is van.
Nagyon megköszönöm, ha segít valaki ezeknek a megoldásában!


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Moddolásról; moddolással kapcsolatos kérdések
HozzászólásElküldve: 2017.04.29. 12:15 
Rang 6

Csatlakozott: 2010.11.10. 09:59
Hozzászólások: 1822
Tartózkodási hely: Érd
több infot adj ha elakadtál. workshopbol vagy letöltésböl telepitetted. régebben egy egy mod hibás telepitése elcseszte a játékot maradandoan ezt a steam megváltoztatta elvileg, de mivan ha mégse.

0. elolvasod a magyarmodmál a telepitést ujra mert macerás és hibázhattál valahol.
1.a desc_strat-ban old fel a népeket. (a téma elején többször leirva)
ha ezek után nem megy.
2. tölsd le és telepitsd ujra a modot(ritkán de elöfordul hiba a letöltésben.)
3. ha sztimen keresztül telepitetted és ugy nem megy akkor töltsd le és manuálisan is megprobálhatod.
ha viszont letöltésböl telepitetted akkor meg a workshopbol probáld telepiteni.


empire: vezérlöpulton vagy a steamen keresztül eltávolitod és megkéred a steamet, hogy telepitse ujra.
ha nem találod akkor a keresés megmutatja a hejét. start menü alja "keresés a programokban és fájlokban". oda beirod: empire, és entert nyomsz.

_________________
Vitam et sanguinem pro rege nostro! sed avenam non!!!

...száz harcot vívni és százszor győzni nem a legjobb a jók között. Nem is harcolni, mégis alávetni az ellenséges sereget: ez a legjobb a jók között


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Moddolásról; moddolással kapcsolatos kérdések
HozzászólásElküldve: 2017.07.23. 09:35 
Rang 7

Csatlakozott: 2012.09.01. 22:36
Hozzászólások: 2851
Hogyan tudnám megoldani azt, hogy másfelé is vezessenek utak, ha létrehoztam egy új régiót? Tehát szeretnék még egy utat a plusz városból Melitélé felé az adott seregvonulási irányba, és egyet Antiochia felé is.

http://kephost.com/image/0FWY

Illetve domborzat szerkesztésére van lehetőség? Csak 1-2 pixelt írnék át, hogy bizonyos területek járhatóak/járhatatlanok legyenek a seregek számára. Ahogy észrevettem az utak is arrafelé vezetnek, ahol összefüggő járható pixelek vannak, tehát nem elég, hogy csak a csúcsoknál érintkezzenek a járható magasságú pixelek (seregek ugye át tudnak lépni egyik pixelről a másikra).

_________________
41. OMC: Rhudaur és Arthedain Királyság
58. OMC: Magyar Királyság
62. OMC: Francia Királyság

OMC részvételek: 19, 27, 28, 29, 30, 32, 33, 36, 37, 39, 40, 41, 42, 44, 46, 47, 48, 49, 50, 53, 54, 55, 58


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Moddolásról; moddolással kapcsolatos kérdések
HozzászólásElküldve: 2017.08.04. 17:03 
Rang 3

Csatlakozott: 2010.11.03. 20:34
Hozzászólások: 316
Az utakat a növényzet-takaró (talajtípus) szerkesztésével tudod "terelgetni". A hegyek, magas hegyek, sűrű erdők, és mocsarak nem engedik át az utakat. (A folyóátjárók is a segítségedre lesznek, attól függően, hová, mennyit helyezel el belőlük.) Próbáld ki, hogy ha egy hegy tetején festesz egy elég széles sávot valami járható talajtípusból, akkor a magas hegyek tetjén is átvezeti-e az utat. (Most emlékezetből írok, mert sok évvel ezelőtt teszteltem ezt, és elképzelhető, hogy ez nem működik.) A domborzat az egy dolog, de az ahhoz kapcsolódó textúrát, így a terep "típusát" a map ground types fájlban kell szerkesztened. Minden tartomány között a legoptimálisabb útvonalon fog utat építeni a játék, és csak egyet. A sivatagban a szürke színnel tudsz járhatatlan "sivatag" foltokat festeni, vagy pl. alacsony-hegység tereptípussal.

A domborzat szerkesztésére van lehetőség. Bonyodalmasan aprólékos és borzalmasan hosszadalmas, ha szépen akarod szerkeszteni a domborzatot, mert már eleve a gyári domborzatfájl program általi legenerálása rengeteg hibát fog neked dobni. Mire azokat mind megtalálod és kiküszübölöd, jön a másik gond, hogy csúnya, szögletes lesz mindenhol a partvonal, hatalmas cápafogakkal a gyári domborzatfájl helyett, amit valahogy ők megcsináltak szépre, és ha kitörlöd, akkor nyúl csak a map heights TGA fájlhoz, hogy abból próbálja legenerálni a 3D domborzatot. Szóval, ha van csak erre 3-4 hónapot az 1-2 pixel miatt, akkor kezdj csak bele a domborzat átszerkesztésébe. (A Magyar Mod-ot nézd meg, ők átszerkesztették, de nem foglalkoztak a szögletesedés problémájával.) Ha az tetszik neked, akkor hajrá!

Ha csak a map gorund types fájlban módosítod a talajtípust járhatóra, akkor a seregeid egészen biztosan át fognak tudni menni minden járható tereptípuson, bármilyen magas hegyen. Először szélesebb sávokkal próbálkozz, utána nézd meg, hogy mennyire keskeny sáv marad átjárható. Sok sikert!


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Moddolásról; moddolással kapcsolatos kérdések
HozzászólásElküldve: 2017.08.11. 10:15 
Rang 2

Csatlakozott: 2011.04.11. 16:58
Hozzászólások: 129

TWO Commiter ©
Hali, valaki él még ezen a fórumon?

Írtm a third Age módhoz egy oda nem illő kis szöveget, na ide kifejtem bővebben.

Nem tudom telepíteni a Third Age-et mert nem találja a Kindoms.exe-t.

Telepítettem a játékot letöltöttem minden szuper, van teuton stb. Csak a baj ott kezdődik hogy ezeknek nincs .exe fájlja a gépen, a steam könyvtáramban jobb gomb a steamben és ott bejönnek a dlc-k, de ott sincs kindoms.



Na már most a TATW-nek meg kingdoms.exe kell



és itt sincs.

Namármost akkor hogy tudom a TATW-t dalolásra bírni?

Előre is köszönöm a segítséget.


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Moddolásról; moddolással kapcsolatos kérdések
HozzászólásElküldve: 2017.08.11. 11:42 
Rang 2

Csatlakozott: 2011.04.11. 16:58
Hozzászólások: 129

TWO Commiter ©
Megvan.

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=517318177


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Moddolásról; moddolással kapcsolatos kérdések
HozzászólásElküldve: 2017.08.21. 07:52 
(rang nélküli)

Csatlakozott: 2017.08.21. 07:45
Hozzászólások: 1
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. A Medievel2+Kingdoms mellett használom a Magyar Modot, valamint a Game of Thrones modot.
A kérdésem elég érdekes lehet így elsőre: A Game of Thrones modból szeretném az egyik házat (címerét, a családtagok fotóit, a vármodellt, stb...) átültetni a Magyar Modba, nyilván úgy, hogy az egyik meglévő országot "cserélem" ki. Lehetséges egyáltalán ilyet csinálni?

GeoMod segítségével áttudom írni az adott ország nevét, áthelyezni a fővárost, valamint azt átnevezni.... Családtagok nevét átírni, családtagot hozzáadni.
De ennél azért többről lenne szó, amit a GeoMod már nem tud.

Válaszokat előre is köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Moddolásról; moddolással kapcsolatos kérdések
HozzászólásElküldve: 2018.08.12. 16:05 
(rang nélküli)

Csatlakozott: 2018.07.18. 19:09
Hozzászólások: 1
Üdv.
Új vagyok még az oldalon.
Az érdekelne, hogy a Medieval 2-ben miként tudom beállítani a pikás egységeket, hogy soha ne váltsanak át kardokra mikor közelharcban vannak?
A választ előre is köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Moddolásról; moddolással kapcsolatos kérdések
HozzászólásElküldve: 2018.08.12. 21:51 
Rang 8

Csatlakozott: 2011.01.06. 11:38
Hozzászólások: 7633
Tartózkodási hely: Erdélyország, Háromszék

TWO Veterán ©
TWO OMC Házigazda ©
TWO Szolgálati Érdemrend ©
TWO OMC Győztes | x4 ©
nincs olyan, amikor a lándzsafal megtörik, kézitusában már kardot is használnak...

_________________
Tanuló OMC - Házigazda
41.Gyűrűk Ura OMC -Gondor
55.Ancient Conquest -Spárta
58.OMC -Német
59.OMC - Bizánc
61.Rome - Gall
62.M2TW -Bizánc

26.Crusades -OMC győztes -török
24.Teuton -OMC győztes -mongol
22.ThirdAge -megosztott OMC győzelem törpök
29. mego. OMC győzelem török
28. Dánia; 50.Elit Spanyol

"Nem mindig lehet megtenni, amit kell, de mindig meg kell tenni, amit lehet"
Bethlen Gábor, Erdély fejedelme


Vissza a tetejére
 Profile  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
New Topic Post Reply  [ 555 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 24, 25, 26, 27, 28

Időzóna: UTC


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

           Designed By QuakeZone, 2011

Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség