Pontos idő: 2017.11.23. 22:27

Időzóna: UTC




New Topic Post Reply  [ 215 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Divide et Impera
HozzászólásElküldve: 2014.03.16. 12:06 
Rang 1

Csatlakozott: 2013.12.15. 21:58
Hozzászólások: 15
Zagloba írta:
Javaslatom:

Steam-en keresztül ne aktiváld ezt a módosítást. Mint írtam az első hsz.-ben; manuális telepítést javaslok. Steam-en keresztül nem igen aktiválok modokat, mert a Steam elég megbízhatatlan szerintem.
Töröld le! Győződj meg róla hogy nem maradt vissza semmi a data mappában!
Szedd le a TWC-ről!(mediafire, 1. hsz)
Másold a data mappába. Mod managerben aktiváld!

A mod legújabb verziója kifogástalanul működik, ma délelőtt volt egy kis szabadidőm és kipróbáltam. Nincsenek névtelen egységek. Nincs erőltetett menet. A 0.75c utáni mentésekkel kompatibilis(0.80a-tól)
Új kampányból dobott ki? Melyik néppel?

Nem lehet hogy leszedted 10. patch bétáját és a mod még nem volt frissítve?



Kidobott rómából amikor bejöttek ezek az 5. kohors fedőnevű egységek. Ott akkor mindig kidobott a csatákból.
Illetve amikor újra kezdtem a kampányt rómával akkor már az elején voltak palánkos egységet meg a hastati lándzsás volt, és ott rögtön kidobott, és az arveni népnél is. Ezt a kettőt próbáltam, és utána inaktiváltam a módot, de szerintem hogy ha lesz rendes netem -nem kolisnet-, akkor letöltöm onnan amit írtatok. Csak gondoltam Steamen keresztül is menni fog.


Megnézem majd pár nap múlva. Köszi a tippeket !


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Divide et Impera
HozzászólásElküldve: 2014.03.27. 00:43 

Rome 2: Divide et Impera 0.82g - Bemutató: http://www.youtube.com/watch?v=MjdU1ZuJ2qI

Szokás szerint nem csak a címben szereplő módosításról esik benne szó.
Figyelem a videóban látható légiós mod csak az egyedi csatában működik megfelelően jelenleg!

Mod linkje frissítve!


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája: Re: Divide et Impera
HozzászólásElküldve: 2014.03.27. 05:45 
Rang 4

Csatlakozott: 2010.11.05. 14:08
Hozzászólások: 608
Tartózkodási hely: Nyugat Magyarország

TWO Commiter | x2 ©
TWO Rome II 2013 Megateszt ©
Megnéztem a videót. A térképen lévő város modot félre értettem, azt gondoltam, hogy nem csak grafikailag létezik, hanem gazdaságilag' is. Az erőltetett menetet nagyon sajnálom , hogy kivették, remélem ,hogy visszarakják majd. Persze az alap az nem tökéletes, de kissé átalakítva tökéletes lehetne. Pl. legyen belőle támadás, de a támadó hadsereg ekkor nagyon komoly negatív bónuszt' kapjon. stb. De kivenni?! kár volt. Gyanítom az AI hülyesége miatt vették ki. :D


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Divide et Impera
HozzászólásElküldve: 2014.03.27. 11:22 

Gyaníthatóan az Al hülyeségei miatt vették ki, amíg nem lehet normálisan moddolni nem is fogják visszarakni.
Hát igen az Empire óta nem igazán változtatnak a TW-ok térképein sajnos. Új várost 2009-től már nem olyan egyszerű berakni a játékba...Szóval lehet hogy könnyen moddolható a stuff, de új térképeket nagyon nehéz volt azóta létrehozni, de talán ezzel a KIT cuccal majd lehetséges lesz.
Egy erőltetett menet a valóságban csak kimerült katonákat eredményez, de a moráljuk nem biztos hogy esik főleg ha veteránokról van szó. Lovasságnál erőltetett menetről beszélni meg szinte felesleges(legalábbis a gyalogsághoz viszonyítva). De miről is beszélek hiszen itt már nem lehet kiküldeni a lovasságot felderítésre , csak ha vezér is van velük, ami ugye vicc kategória! :lol: :lol:
Ja és szerinted hogy ütnek rajta egy síkságon menetelő légión fényes nappal?
Szóval az egész rendszer hibás elgondoláson alapult, ezért inkább vegyék ki, minthogy szenvedjünk vele szerintem, de ez csak én meglátásom. Sokkal jobb lett volna helyette egy mélyebb utánpótlás rendszer kiépítése.


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája: Re: Divide et Impera
HozzászólásElküldve: 2014.03.28. 16:28 
Rang 1

Csatlakozott: 2011.04.29. 17:47
Hozzászólások: 102
Sziasztok!!!

Első kérdés A Divide Emp..hez használható és kompatibilis az összes nép játszhatósága!!?,

Tudnátok abban segíteni Hogy megbízható és használható letölthető link kéne ami inden nép játszható,és ugyan ez egyedi csatákban is használható legyen,köszönöm4!!

Várom köszönöm a segítségeteket!!


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Divide et Impera
HozzászólásElküldve: 2014.03.28. 16:54 
Rang 4

Csatlakozott: 2010.11.05. 14:08
Hozzászólások: 608
Tartózkodási hely: Nyugat Magyarország

TWO Commiter | x2 ©
TWO Rome II 2013 Megateszt ©
Azzal nem értek egyet, hogy kinek mennyire csökken a morálja. Persze van a szűk elit, de senkinek nem mindegy hogy 25 avagy 50 km után kell akármit csinálni..én még pont tudom is miről beszélek, futottam maratont, voltam több napos egyéb versenyen s**r körülmények között stb.. Itt meg ugye nem egy napról lenne szó. Az meg + dolog, hogy a történelem során eszméletlenül sokszor és sok helyzetben használták az erőltetett menetet. És bizony nagyon rá is lehet cseszni, és nagyon sokat (is)lehet nyerni. Szóval remélem hamar rendezik aztán visszahozzák. Az utánpótlással viszont egyetértek. Én nagyon vártam.


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Divide et Impera
HozzászólásElküldve: 2014.03.28. 17:28 

Írj öt példát a történelemben(ókor) ahol azért vesztett egy sereg csatát, mert erőltetett menetben rajtaütöttek(ne erdei rajtaütést) vagy ahol annyira fáradtak voltak és ezért vesztettek! Ilyen nem volt.
Ne keverjük össze a sportolást a katonai doktrínákkal(főleg ne az ókorban). Amit te írsz az a modern háborúk gondolkodásmódja!

Hát én meg túráztam, és az erőltetett menet nem futást jelent, hanem megnövelt távolságot; maximum a lépésszámot fokozták. Voltam pár menetgyakorlaton életemben tehát tudom mi az...az éjszakai a legrosszabb(és még meg sem volt erőltetve). Végigcsináltam egy 26km-es menetet 3-szor. Nehéz málhával, harci málhával, és könnyített málhával éjszaka. De egyiken se fáradtam el annyira hogy 10-15 km-t ne tudtam volna még haladni. Pedig én a mai kor gyermeke vagyok sokkal puhányabb mint az ókor fiai!
Menetben a római légiók nem futottak! Csak harcban, ahol ugye jóval kevesebb súlyt kellett hordozniuk!
Ne is haragudj de a logikád kicsit sántít katonailag. Ráadásul egy ókori sereg(római főleg, görög) nem menetelt éjszaka, csak nagyon szükséges esetekben.(ezért jöttek létre a menettáborok amiket pár óra alatt felhúztak)
Ergo minimum 8 óra pihenés minden napra jutott nekik.

Szerintem jó hogy kivették, mivel a játék motorja nem teszi lehetővé(vezér nélküli seregtestek hiánya) a történelem hű ábrázolást. Így még a fenti okok miatt reálisabb is kicsit.


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája: Re: Divide et Impera
HozzászólásElküldve: 2014.03.29. 09:04 
Rang 4

Csatlakozott: 2010.11.05. 14:08
Hozzászólások: 608
Tartózkodási hely: Nyugat Magyarország

TWO Commiter | x2 ©
TWO Rome II 2013 Megateszt ©
Sakkay írta:
Na akkor. Te itt valamit nagyon összekeversz :geek: .
1.Nem az a lényeg , hogy tudnál e még menni hanem az, hogy mondjuk úgy érkezel meg a csatába, hogy 2-3 vagy akár4-5 napon keresztül 15-20 km többet teszel meg mint ami az alap menetsebességet. Az ugye egyértelmű ha nem kapsz pihenőt és aznap csata van, az adott harcos állapotától függően 20-60%-al is kevesebb teljesítményt nyújt a csatában. A római légiók erőltetett menetben nem futottak(de volt amúgy lehetőség bele kocogtatásba' időnként a drill része is volt), de olyan volt a sebesség ami ma kb egy lassú kocogásnak felelt meg-egyeseknek. Caesar néha több mint 50 km nyomatott le erőltetettbe a srácaival és tette ezt több napon át. De mindig figyelt arra, hogy hova érkezik.
2. nem azért veszt csak(ha veszít) mert egy vezér erőltetett menetben érkezik a csatatérre hanem az az egyik összetevő lesz.(fönt a százalékok hiánya épp elég néha)
3. a gyors menet-nem szükségszerű de azért általában hozza magával-azzal is jár, hogy nincs elég idő mód a felderítésre..na ezért van nagyobb veszélynek kitéve a sereg, már ami csak a csapdát is illeti.
Csaták:
Először a pozitív példa Caesar nagyon sokszor úgy ért el vér nélküli stratégiai győzelmet mert mikor megtudta, hogy az ellenség-Gallok-lecsapni készülnek egy városra ami -szerintük-kívűl volt C. harci rádiuszán' olyan gyorsan odaért(és beállt védelemre) ,hogy önmagában már csak ezzel a ténnyel is szétszedett ellene szövetkező törzseket. De mindig nagyon gondosan járt el.
Trasimenus tavi csata-bár itt több összetevő is van ami biztos-a Rómaiak gyors menete mert siettek Hannibál elé a felderítés teljes hiánya-talán épp ezért.(negatív)
Hastingsi csata-olvasd el miért voltak fáradtak ;).(negatív)
Waterloo(na gondoltad volna? :D (pozitív)
Pydnai csata-ez azért érdekes mert használta a vezér az erőltetett menetet, de a csatát elkerülte amíg a sereg ki nem pihente magát.
Szerintem azért tűnt úgy neked , hogy ez nem olyan gyakori a hadtörténelemben, mert sok esetben az egyszerű csata leírások meg sem említik az ilyen részleteket. Bocs, hogy ilyen kusza, ahogy épp jött. :D


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Divide et Impera
HozzászólásElküldve: 2014.03.29. 11:26 
Rang 1

Csatlakozott: 2011.04.29. 17:47
Hozzászólások: 102
Sziasztok...a hajókon lévő egységek nem tudnak partraszálni,ez miért van a nagy egységlétszám miatt!!?
Én visszavettem eggyel de így sem történik semmi,ki tudjam miért!!??

elég vicces h haóhaddal támad az ellen minden 2.körben de nem tud partraszálni de az én egysdégeim sem::::((((

Ez DE hiba lenne,van rá megoldás!??


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Divide et Impera
HozzászólásElküldve: 2014.03.29. 16:16 

Hastings(taktika, morál zuhanás-király halálos sebesülése döntött), Waterloo(itt egy információ elvesztése döntött amúgy) mióta Ókor!

De nem fogok komoly haditechnikai könyveket beírni egy fórumra, mert se időm se energiám nincsen.

Amúgy Caesar az erőltetett meneteivel hányszor vesztett csatát?
Fáradtak voltak? Igen. Moráljuk az egekben volt? Igen.
Ha nem volt idő felderítésre honnan tudta hogy a gallok merre tartanak?
A fáradt csapatok 5-15%-al több katonát vesztenek ez igaz, de ha jó a harcrend amibe menetből is fel lehet fejlődni akkor a győzelem is nagyobb eséllyel fog bekövetkezni. Caesar ezért volt jó katonai taktikus és stratéga; nem csak azért mert futtatta az embereit?
A római légiók 40 kilós málhával kocogtak? Kocogtam(farkasügetés 16 km/h) 35 kilós málhával, fegyverrel. Tudod meddig lehet tartani ezt a tempót?(könyörgöm ne a mai versenysportokból indulj ki!) Az ókori emberek sokkal szívósabbak voltak a mai elpuhult, kényelemben élő embereknél. Főleg a kezdeti időkben amikor Róma légióinak nagy részét földművesek alkották, ez az itáliai embertípus pedig sok történész és akkori hadászattal foglalkozó egyén szerint menetelésre született. Szívósak, igénytelenek, alacsony, zömök, kiváló teherbírású emberek voltak ők. Generációkon keresztül művelték a földet, és ha Róma hadba hívta őket hát mentek. Ez, az akkori időkben Európában a legkiválóbb alapanyagot biztosította a korai Római hadszervezet emberanyagához.

Nem lehet integrálni a Rome 2 motorjába, mivel ha erőltetett menetben van egy légió, elő, oldal és még ha kell utóvédeket is kiállít lovasokból, vagy könnyűfegyverzetű segédcsapatokból. Erre nincs lehetőség a játékban.
Pydna pedig egyszeri alkalom, de jövő héten ha hazaérek leírom neked az egészet mert 12 éve írtam belőle egy tanulmányt.

Nem akarok vitázni mert nincs értelme, ti mindent ami le van írva elhiszitek, szó szerint vesztek. Én csak felhasználom arra hogy új eljárásokat fejlesszek ki ha csak elméletben is, mivel a fent említett játékban nem tudom ezt megtenni. ;)

Nyugodtan írhatsz nekem hasonlókat végül is csak gyerekkorom óta foglalkozom ezzel(családi hagyomány).Én nem azt mondtam hogy ritka volt az erőltetett menet! Hanem azt hogy nem nem lehet valósághűen megjeleníteni a játékban, ami egy realisztikus mod elkészítéséhez óriási hátrány. Valamint arányaiban ritkán volt csatadöntő tényező.
Hogy nem lehet megérteni, hogy az erőltetett menet nem kizárólag nagyobb sebességet (kocogás, futás) hanem megnövelt menetidőt és megnövelt lépésszámot jelentett a gyakorlatban. A harcrendbe álló légiók minimum egy napot "kocogtak"(komoly szakszó), de azt már csak harci felszereléssel tették meg. Római légiók pedig a gyakori leszakadások(Lásd i.u. 269. Szasszanidák elleni hadjárat) miatt nem meneteltek éjszaka, még Caesar sem, ilyen csak akkor fordult elő ha teljesen biztos volt a felderítés pontosságában.
Mivel ebben a korban már sánckarókat is cipeltek a légiósok(Marius öszvérei) a kocogás elég valószerűtlennek tűnik...valamint számolj utána mekkora távolságot lehet megtenni 16 óra (abból 1.5 óra pihenő, 1.5 óra táborverés) alatt 4km/h-s sebességgel(ami ugye egy kicsit lassabb a mai átlag gyaloglási sebességnél). 50 km az piskóta...sík terepen, közepes sűrűségű erdőben, de még dombvidéken is. :lol: Ergo mint az előző hsz.-ben is írtam 8 óra(minimum 5-6) pihenőjük minden napra jutott. Ha nap közben fújt is a szél és verte őket az eső, jég, tűzött rájuk a nap; a nap végén mindig sátorban aludtak. A földrajzi, néprajzi, genetikai(betegségek), antropológiai és egyéb együtthatókról nem is beszélve. Hát nem ismeritek a reform utáni légiók szabályzatát???

Nem ókori példát ezret tudnék, ahol többnapi erőltetett menetből felfejlődő csapatok találkozóharcát nem a fáradtság döntötte el...erről ennyit. ;)

De hogy megnyugtassak mindenkit: a TWC-n folyamatos ötletelés folyik az erőltetett menet és az utánpótlás rendszer valamint a még reálisabb hadszervezetek megjelenítésének megvalósítása érdekében.

Itt pedig "néhány" páncélt láthattok a mod egyik textúrákért felelős készítőjétől: http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?634061-Meneros-Texture-Corner-(Repository-of-Present-and-Future-DeI-Textures)


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája: Re: Divide et Impera
HozzászólásElküldve: 2014.03.30. 09:27 
Rang 1

Csatlakozott: 2014.01.21. 14:59
Hozzászólások: 13
Üdv.

Nekem is gond van a hajókon lévő egységekkel mert nem szállnak partra mindenkit agyonverek a parton már egy lélek sincs de a csata végén mégis elmenekül a seregem, marad a város az ellenfélnél.A DEI 0.82h van fent az a kérdésem hogy az előbbi DEI 0.82 g jól működik e mert ez így elég gáz.Előre is köszönöm a válaszokat.


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Divide et Impera
HozzászólásElküldve: 2014.03.30. 12:19 
Rang 4

Csatlakozott: 2010.11.05. 14:08
Hozzászólások: 608
Tartózkodási hely: Nyugat Magyarország

TWO Commiter | x2 ©
TWO Rome II 2013 Megateszt ©
Nézd én ezt nem egy faszméregetős kinekvanigaza' dologra akartam elvinni. A kocogás nem szakszó-mert poén volt. Az , hogy te mivel hány éve foglalkozol és amúgy mit csinálsz igazából, azt én ugyanúgy nem tudom rólad mint ahogy te sem rólam. Az van amit az ember mond vagy utal..aztán vagy igaz vagy nem. A történelemről lehet vitatkozni, mert lehet például itt is. A meggyőződésem viszont , hogy a mindenkori harcos teljesítményéről elég sok fogalmam van, és nem akarok belemenni miért úgyis a neten mindenki azt mond amit akar. Arról , hogy a régiek keményebbek voltak, mint átlag igaz..de ha nézzük a mai kor elit egységeiből néhányat bőven egálban vannak. Sok esetben láttam saját szememmel végletekig elgyötört harcosokat sok helyzetben valószínűleg ez keveseknek adatik meg. Persze mint mondottam mindenki azt ír amit akar. De azért a magaslóról le kellene szállnod, főleg , hogy én nem adtam okot ilyenfajta kioktató, nagyképű visszaszóláshoz.
Pár dologra mégis reagálnék. Direkt írtam , hogy szinte mindig van több összetevője az események alakulásának.
A erőltetett menetet pedig mivel jó és rossz alkalmazása is van, jó-pl. Caesar, és rossz pl. Hastings, tehát pozitív és negatív példákon keresztül mutattam meg. Mindenesetre részemről ennyi a vita, én szeretném ha visszatennék mivel ha kijavítják sokkal többet ad, mint amit elvesz.


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Divide et Impera
HozzászólásElküldve: 2014.03.30. 14:39 

A mai elit katonák nem tömeghadseregekben szolgálnak, hanem kicsi osztagokban...a különbség csupán annyi hogy Marius reformja előtt a római katona attól volt elit hogy túlélt 3-4 csatát és nem attól hogy kiképezték.
Egy hastatiként szolgáló római polgárt nem képezték ki éveken keresztül arra hogy öljön és elviselje a fájdalmat. Tapasztalata valamint mentalitása tette kiváló harcossá. Továbbá a római hadszervezet fölénye a későbbi időkben. Ez a lényeges különbség. Elhiszem hogy ismered a mai harcosok világát, de el kell vonatkoztatnod mert az ókorban egész más értékrendek voltak érvényben.

Valóban nincs értelme vitázni mert igazság soha nincsen.
De elnézést kérek ha esetleg valóban bántónak tűnt volna, nem volt ilyen célom vele. Ha ezt nagyképűnek tartod nem láttál még igazán nagyképű embert, no de üsse kő... ;)
Sajnos van egy olyan rossz szokásom hogy a neten is olyan vagyok mint az életben(jééé ilyen is van?). 8-)
Valamint úgy gondolom hogy mivel a magyarországi közép, felső oktatásban található illetve használt szakkönyvek és segédkönyvek nagy részét elolvastam a témában, sőt gyakorlati tesztelést is folytattam; ezért talán van némi kompetenciám a témában, még ha hivatalosan nincs is papírom róla.
Ne haragudj, de azt hadd kérdezzem már meg, hogy hol láttál harcosokat? Kiképzésen, háborúban, vagy csak úgy az életben, sportban?

Hastings akkor sem ókor! Összekevered a korokat, míg én csak az ókor hadászatát és harcászatát vettem alapul, csupán erre próbáltam rávilágítani.

Amíg nincs megfelelően megoldva, addig ne rakják vissza szerintem.


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája: Re: Divide et Impera
HozzászólásElküldve: 2014.03.30. 17:30 
Rang 4

Csatlakozott: 2010.11.05. 14:08
Hozzászólások: 608
Tartózkodási hely: Nyugat Magyarország

TWO Commiter | x2 ©
TWO Rome II 2013 Megateszt ©
Ok. Bár az igazi légiót nem az alap keménység, hanem pont a kiképzés , maga a rendszer és persze a csaták tették igazán azzá ami. Marius után pont , hogy a városi és egyéb senkik' és nem a paraszt fiuk voltak inkább. De ezt tudod úgyis.
Írok privátban.


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Divide et Impera
HozzászólásElküldve: 2014.03.31. 16:55 
Rang 2

Csatlakozott: 2012.02.19. 09:28
Hozzászólások: 181
papa1112 írta:
Üdv.

Nekem is gond van a hajókon lévő egységekkel mert nem szállnak partra mindenkit agyonverek a parton már egy lélek sincs de a csata végén mégis elmenekül a seregem, marad a város az ellenfélnél.A DEI 0.82h van fent az a kérdésem hogy az előbbi DEI 0.82 g jól működik e mert ez így elég gáz.Előre is köszönöm a válaszokat.


Szia!
Nekem is a 0.82h van fent!Elötte a g volt fent,ott nem produkálta ezt a hibát.Kénytelen voltam feltenni a h-t,mert a steam frissítette magát a 11-es patch-ra.(bár az autom.frissítés ki volt kapcsolva,úgyhogy nem értem miért frissített magától?) A 11-es nem indult el a g-vel!Szerintem ez nem a DEI miatt van.Nemrég jött ki a V1.11.0 folt ehhez a hányadékhoz(pedig mennyire vártam),szerintem ez okozza a problémát.Amióta fent van a 11-es tapasz azóta egyetlen csatát sem tudok lejátszani úgy,hogy ne fagyna le a csata.Nálatok is így van?

_________________
"Az ördög elképedve állt, és érezte milyen ocsmány a jóság. És látá az erényt az ő alakjában."

"Az ember mozdulhat parancsra. A fiú követheti atyját. De ne feledd, ha királyok mozgatnak is téged, vagy hatalmasok, a lelkedért egyedül te felelsz. Isten előtt állva nem mondhatod, hogy mások parancsára cselekedtél, vagy hogy az erény nem volt járható út a számodra. Az nem lesz mentség."


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Divide et Impera
HozzászólásElküldve: 2014.03.31. 20:10 
Rang 1

Csatlakozott: 2014.01.21. 14:59
Hozzászólások: 13
Szia.A csatát letudom játszani de ahol kikötő van 1 órás a csata és mindig elbukom.De csata nélkül is fagy nálam.kezd a törpöm tele lenni.


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Divide et Impera
HozzászólásElküldve: 2014.04.01. 08:17 
Rang 2

Csatlakozott: 2012.02.19. 09:28
Hozzászólások: 181
Igen nálam is előfordul a fagyás körváltásnál is!Most vettem észre,hogy a DEI-nek is kijött a frissítése. 0.82h - Revision 4. Ahogy olvasom ez javítja a partraszállós bugot.Javítson ki valaki,ha tévedek.


What's new in this version (0.82h - Revision 4):

- Made DEI compatible with Seasons and Wonders DLC and Hannibal Pack
- Revision 2: Updated starting armies and starting campaign scripts to the new changes
- Revision 3: Corrected CTD at campaign start (caused by corrupted startpos)
- Revision 4: Fixed disembarking units. Tweaked transport ships movement by indirectly altering land movement

Note: the HATG campaign is bugged right now with DEI. If you want to use the new campaign then use vanilla for now. We are sorry about this inconvenience but since we are almost done with 0.85 we just thought of waiting at this point for it instead than release an update just for the HATG campaign and then 0.85 (that will anyway require you to start that campaign anew given the changes in there).

Please have some patience, 0.85 is almost ready and it contains many balance adjustments and improvements so this little wait will be worth it. Btw in the meantime you can use vanilla with the HATG mini-campaign so you can compare the vanilla experience with ours and give us feedback about it

http://www.twcenter.net/forums/showthre ... d-28-03-14)

Egyébként kijött megint egy folt.A V1.11.0 10383.0 Tegnap letöltötte a steam.Ezzel nekem nem indult el a 82h revision 3.És a BullGod's Style Unit Cards for D.e.I. v0.70
sem.Egyébként ennek is van már fent egy frissítése.A 0.75-ös.A mod managerben egy nagy sárga felkiáltójel volt a zöld pipák helyén.Ahogy nézem már 2-3 naponta jönnek ki a foltok a játékhoz.Ez már nevetséges és rohadtul bosszantó!
Felrakom a két modot az új patch-ra és reménykedem benne,hogy kijavították a partraszállós bugot.Itt van a másik link is,ha érdekel:

http://www.twcenter.net/forums/showthre ... 3-Feb-2014

http://www.twcenter.net/forums/showthre ... -for-D-e-I

Zaglobának van egy jó kis videója erről is: https://www.youtube.com/watch?v=a8tTFhEXrHw

UPDATE: Kipróbáltam ezt a 0.82h - Revision 4-et.Most már partraszállnak a csapatok!Valóban kijavították.Viszont csata közben még mindig fagyogat. :cry: :cry: :cry:

Zagloba!

Szia!A segítségedet szeretném kérni.Eredeti játékkal játszom!Fent volt a DEI revision 3.Továbbá a BullGod Unit Icons Project v.0.46 és a BullGod's Style Unit Cards for D.e.I. v0.70 A játék frissítette magát a V1.11.0 10350.525915-ról(ezzel tökéletesen futottak a modok)a V1.11.0 10383.0-ra.Ezt követően a mod manager-ben eltüntek a kis zöld pipák.Helyettük sárga felkiáltójel jelent meg,valamint a nagyobb négyzetben is egy nagy sárga felkiáltójel volt látható!Töröltem a modokat a delete gombbal.Letöltöttem a DEI 82.h revision 4-et és a BullGod's Style Unit Cards for D.e.I. v0.75.-öt.Ezeket bemásoltam a megfelelő helyre,továbbá a biztonság kedvéért újra bemásoltam a BullGod Unit Icons Project v.0.46 -ot.A managerben megint a sárga felkiáltójelek vannak.Van ott egy olyan lehetőség,hogy:enabled out-of-date mods.(egyébként ez mi?)Azt bepipáltam és a kis négyzetekben újra megjelentek a zöld pipák.Viszont a nagyobb négyzetekben ott maradt a sárga felkiáltójel.Ez miért van?Az az érdekes,hogy a játékot tudtam folytatni tovább,tehát a menetett állást betöltöttem és minden hiba nélkül tudok játszani tovább.Viszont azok a nagy sárga felkiáltójelek idegesítenek,hogy azok miért nem tüntek el.Ez miért van?Gondolom ez valami hibára figyelmeztet,amit esetleg még nem vettem észre.Vagy ne foglalkozzak vele?Mit mondasz?A segítségedet(vagy bárkiét,aki tudja,hogy miért van ez)előre is köszönöm!

_________________
"Az ördög elképedve állt, és érezte milyen ocsmány a jóság. És látá az erényt az ő alakjában."

"Az ember mozdulhat parancsra. A fiú követheti atyját. De ne feledd, ha királyok mozgatnak is téged, vagy hatalmasok, a lelkedért egyedül te felelsz. Isten előtt állva nem mondhatod, hogy mások parancsára cselekedtél, vagy hogy az erény nem volt járható út a számodra. Az nem lesz mentség."


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Divide et Impera
HozzászólásElküldve: 2014.04.01. 16:04 

Sziasztok!

Mindenkinek a türelmét szeretném kérni ha hozzám fordul, mivel én jelenleg dolgozom és szombaton fogok hazaérni hulla fáradtan, vasárnap meg egy szavazatszámláló bizottságban fogok ügyködni.
Ezért kicsit várnotok kell a válaszokkal, ha addig esetleg nem oldódnának meg. ;)


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája: Re: Divide et Impera
HozzászólásElküldve: 2014.04.01. 17:26 
Rang 2

Csatlakozott: 2012.02.19. 09:28
Hozzászólások: 181
Zagloba írta:
Sziasztok!

Mindenkinek a türelmét szeretném kérni ha hozzám fordul, mivel én jelenleg dolgozom és szombaton fogok hazaérni hulla fáradtan, vasárnap meg egy szavazatszámláló bizottságban fogok ügyködni.
Ezért kicsit várnotok kell a válaszokkal, ha addig esetleg nem oldódnának meg. ;)


Rendben,várok türelemmel és köszönöm!

_________________
"Az ördög elképedve állt, és érezte milyen ocsmány a jóság. És látá az erényt az ő alakjában."

"Az ember mozdulhat parancsra. A fiú követheti atyját. De ne feledd, ha királyok mozgatnak is téged, vagy hatalmasok, a lelkedért egyedül te felelsz. Isten előtt állva nem mondhatod, hogy mások parancsára cselekedtél, vagy hogy az erény nem volt járható út a számodra. Az nem lesz mentség."


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Divide et Impera
HozzászólásElküldve: 2014.04.02. 19:08 

Na volt egy kis időm;

Figyelem!

Kint van a 0.85-ös verzió: https://www.mediafire.com/?z617dj5or9512no

Ez a mod már most nagyon komoly, érdemes elolvasni miket hozott ez a verzió is. Mire eléri az 1.0-át el fogja érni az első Rome Surrectum vagy Europa Barbarorum modok szintjét!

http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?632430-Divide-et-Impera-Download-link-(version-0-85-updated-02-04-14)


Vissza a tetejére
  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
New Topic Post Reply  [ 215 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Következő

Időzóna: UTC


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

           Designed By QuakeZone, 2011

Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség