Pontos idő: 2017.11.21. 06:16

Időzóna: UTC




New Topic Post Reply  [ 24 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Hearts of Iron 3
HozzászólásElküldve: 2016.01.02. 10:28 
Rang 8

Csatlakozott: 2011.04.13. 19:48
Hozzászólások: 7454
Tartózkodási hely: Érd

TWO OMC Házigazda ©
TWO Szolgálati Érdemrend ©
TWO ADMIN Elismerés ©
Én játszottam a Crusader Kings 2-vel az EU4-gyel, sőt még a Victoria 2-vel és így sem értek egy kukkot sem a Hearts of Ironból... Javaslom kezdj egy kis néppel, ami kívül esik a nagy eseményeken, ha van cheat, akkor viszonylag könnyű oktatómódot csinálnod magadnak így és játsz vele pár órát míg bele nem jössz. Én így csináltam eddig mindegyikkel és a Victoria kivételével meg is értettem, hogy hogy működik a játék.

_________________
63.OMC: Szicília


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hearts of Iron 3
HozzászólásElküldve: 2016.01.02. 13:41 
Rang 8

Csatlakozott: 2011.01.06. 11:38
Hozzászólások: 7555
Tartózkodási hely: Erdélyország, Háromszék

TWO Veterán ©
TWO OMC Házigazda ©
TWO Szolgálati Érdemrend ©
TWO OMC Győztes | x4 ©
Nagyon jó game a Hearts ;) . Én a kettessel játszottam (mondhatnám úgy is, h a kettesnek vagyok a mestere :mrgreen: ), de a hármas sztem nem sokban különbözik tőle.
Az alapokat a tutorialokból kell elsajátitani, azt nem tudod megspórolni, végig kell vinni őket.
Indulásnál meg kell álitani a játékot és végig kell szöszölni az egyes rubrikákat, később már nem lesz annyi dolog velük. ami lényeges, h szintre kell hozni a különféle nyersanyagok termelését, körül kell nézni, s olyan kereskedelmi üzleteket kötni, h enyhe növekedést mutasson mindegyik termék. Érdemes lehetőség szerint az ellátmányt is importálni, h ne a hazai ipari kapacitás fogyjon vele.
Ha van lázadás, ami csökkenti az ipari kapacitást, ugy kell állitani a legfelső csuszkát, hogy negativ legyen a lázadozás, csökkenjen, s mielőbb szűnjön meg.
amire még kell ügyelni, hogy ne legyen elvesző ik. , a gyártásnál pl, az utolsó gyártandó kb 95%on legyen, ne fullon, s a két alsónál, az egységek feltöltése meg az egységek felfejlesztése, azoknál ne legyen elvesző ik. Ha épp nem épitesz annyit, amennyi ik.od van, a felesleget az ellátmány csuszkára kell tenni, ott nem vesz el, hanem tartalékot képez.

Érdemes még indulásnál megnézni a minisztereket, ha van tartalékban jobb azadott pozicióra, érdemes lecserélni. Ami értékes bónusz, az: pl 5 és 10 sz. extra ik. , megszállt területek ik.a nő, csökken az ellátmányszükséglet, csökken a népesség termékszükséglete, stb...

S indulásnál be kell tenni a kutatásokat. Arra kell figyelni, h minél magasabb szintű legyen a cég tulajdonságai közt az azonos a technológia ágain levővel.
Előnyt élvez az ik.t növelő tech, meg az efféle bónuszt adók, pl a mezőgazdasági, az olaj átalakitók, stb. S megvannak a prioritások minden nemzetnél, németek pl a villámháborus hadviselést segitő techeket várják, a páncélosfejlesztéseket, ruszkik a tömegtámadásos doktrinákat, a japánok pl a hadihajókat, hordozó, romboló, stb, németnél pl felesleges a hordozófejlesztés :lol:

gyártásnál is meg kell gondolni, h mit inditunk el, mire lenen szükség... feleslges sztem a gyárak épitése, ahogy számoltam, egy efféle gyár 5-6 év alatt hozza vissza a belefektetett ik.ást, addig vége a háborunak :P
nem láttam sok előnyét a radarállomások épitésének, sem a földi, telepitett légvédelemnek, sem az erődépitésnek. Érdemes az egységekhez dandárokat is gyártani, többet hoznak, mind amibe kerülnek. arra vigyáztam, h ne olyat gyártsak, ami leveszi 1el az alapegység sebességét, vagyis a tüzérségi, tankelháritó dandárok helyett gyorsan kikutattam és gyártottam az önjáró tüzérséget, meg rohamlövegeket.

Érdemes az indulásnál félig feltöltött, fejlődésben lemaradt alakulatokat felfejleszteni inkább, mint hogy uj egységeket tegyünk be a gyártósorra.

Harcnál sokat jelentenek a természetes akadályok, pl jókora folyó, mocsár, hegyvidék sokat segit a védőkön, ki kell használni. Légierőnél ugy láttam, h a bombázással lefogás a leghasznosabb, rombolja a szervezettséget, valahogy a sima bombázásnak nem láttam az eredményét. Stratégiai bombázást semigen használtam, sosem jutotta arra kapacitásom, h azokat is épitsek :P , inkább vadászgép meg taktikai bombázó amit preferáltam.
atombombáig sem jutottam el, nem tudom, h mennyi előnye van, s megérie használni.
A klasszikus csatatereken egyszerűbb a dolog, ki kell védekezni az ellen támadását, lehetőleg a szomszédos tartományokból meg kell támadni a támadó egységeit, h ne győzhessen, s mikor felőrölte magát az elnyujtott támadással, gyors ellentámadás, még mielőtt beássa magát, s vissza kell vetni, h meneküljön.
támadásnál érdemes megnézni, hogy hol vannak az ik.t és nyersanyagot tartalmazó régiók és azokat elfoglalni mihamarabb. AZ ik. visszatöltődik, igy megmarad, de sajnos a nyersanyagok harmadolódnak egy foglalással, pl 2 3szor gazdát cserél egy tartomány, alig marad használható zsákmány... :roll:
Támadáskor is több irányból érdemes indulni, s ha menekül az ellen, le lehet állitani a segéderőket, h ne mind vonuljanak be, felesleges. Ja igen, be kell álitani, h egymáshoz igazitsák a támadást az egységek, mert hanem mig a másik megindul, z első kifullad...

A tengeri hadszintér, a sok szigetes csaták nehezebbek sztem, nehéz lefedni a tengereket, h ne tudjon az ellen flottát, partraszálló egységeket mozgatni a hátországhoz. Szigetet nehéz elfoglalni, alap egység is többszörös tulerőt képes visszaverni. Szóval jó kikötővel, reptérrel biró szigetekre kell eg egy helyőrségi alakulat.
S kell elég szállitóhajó , hogy az ellátás biztositva legyen. A portyázó flottákat, tengókat el kell űzni, mert igencsak csökkentik a szállitóhajók létszámát :P

Van, h megszállt területek lázonganak, oda szoktam helyőrséget telepiteni.

Na, kb ennyi most, indulásnak elég is lesz :D , de olvasgass vissza kicsit itt, rengeteg jó tanács, tipp volt leirva, s azt hiszem, h játékleirás, végigjátszás is jópár.
s amugy is, mindjárt leirja Oswold is ami még lényeges... :D

ki kell próbálni 2 3 népet, h lásd hol mi a prioritás, egyszer kisebbet persze, de kötelező a németeket, a ruszkikat is megnézni :lol:

_________________
Tanuló OMC - Házigazda
41.Gyűrűk Ura OMC -Gondor
55.Ancient Conquest -Spárta
58.OMC -Német
59.OMC - Bizánc
61.Rome - Gall
62.M2TW -Bizánc

26.Crusades -OMC győztes -török
24.Teuton -OMC győztes -mongol
22.ThirdAge -megosztott OMC győzelem törpök
29. mego. OMC győzelem török
28. Dánia; 50.Elit Spanyol

"Nem mindig lehet megtenni, amit kell, de mindig meg kell tenni, amit lehet"
Bethlen Gábor, Erdély fejedelme


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hearts of Iron 3
HozzászólásElküldve: 2016.01.02. 23:23 
Rang 7

Csatlakozott: 2010.11.02. 17:19
Hozzászólások: 2970
Tartózkodási hely: Debrecen

TWO Commiter | x2 ©
Nagyon szépen köszönöm Bocskai, sokat segítettél! Fogok még jelentkezni! ;)

_________________
"Arbiter Elegantiae"


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hearts of Iron 3
HozzászólásElküldve: 2016.01.03. 19:03 
Rang 8

Csatlakozott: 2011.11.26. 20:47
Hozzászólások: 5125

TWO Commiter ©
TWO OMC Házigazda ©
Belizár magam is a HoI 2-nek lettem veteránja anno, és abban a topikban írtam jó tanácsokat a játékhoz, a hosszabb hsz-eim azok ott, viszont javaslom, hogy akkor vagy vedd elő a HoI 2-t vagy várd meg a 4. részt, ami hamarosan megérkezik, legalábbis remélem. A HoI 3-t túlbonyolították szerintem, és én a tapasztalt 2-es játékosa se nagyon értettem, most pontosan melyik csúszka hova kellene stb. Illetve a térképet is kicsit elcsinálták, túlbonyolították.
A 4. részben elvileg javítani fognak ezeken és átveszik, ami jó volt a 2. részben, legalábbis úgy hallottam. Szóval pláne kezdőként, egyáltalán nem ajánlom a 3. részt. A 2-at gyorsabban meg lehet tanulni kezelni, és átláthatóbb is szerintem.

_________________
Kép
47. OMC - Gergely pápa, Szent Római Lovagrend - Házigazda
Részvételek: 21. 24. 26. 28. 32. 36. 37. 39. 42. 47. 49. 50.


Vissza a tetejére
 Profile  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
New Topic Post Reply  [ 24 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2

Időzóna: UTC


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Yahoo [Bot] valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

           Designed By QuakeZone, 2011

Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség