Pontos idő: 2017.11.24. 09:19

Időzóna: UTC




New Topic Post Reply  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Thief 4
HozzászólásElküldve: 2012.10.23. 13:36 
Rang 8

Csatlakozott: 2011.11.26. 20:47
Hozzászólások: 5125

TWO Commiter ©
TWO OMC Házigazda ©
http://www.thief4.com/

Jövő év végén?
http://www.gamekapocs.hu/hir/30464/thie ... neracioban
http://www.gamestar.hu/thief-4-next-gen ... sztva.html
http://www.gamestar.hu/thief-4-trailert ... zello.html

Én imádom a Thief 3-at, eszméletlen jól eltalálták az egész játék hangulatát, és a grafika igazán szép korához képest, sőt van hozzá némi tuning mod is.
Mindenkinek csak ajánlani tudom, aki szereti a darkos fantasyt, vagy simán a tolvaj/besurranó életmódot, titkokkal átszőve.

UP1.:
Videó - Gameplay:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... xR_qF0Jsh0

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... pUUfRIhPIw

Képek:
Kép
[img]
http://www.gamestar.hu/apix_collect/130 ... iginal.jpg[/img]

Kép

Kép
[img]
http://www.gamestar.hu/apix_collect/130 ... iginal.jpg[/img]
[img]
http://www.gamestar.hu/apix_collect/130 ... iginal.jpg[/img]
[img]
http://www.gamestar.hu/apix_collect/130 ... iginal.jpg[/img]
[img]
http://www.gamestar.hu/apix_collect/130 ... iginal.jpg[/img]

Infó:
"Thief előzetes - kipróbáltuk az új tolvajt

A GameStar a Square Enix főhadiszállásán járt, hogy szemügyre vegyük a Dishonored nagy ellenlábasát, a legújabb Thiefet.
- Just five minutes, and we are there! - mondta az angol sofőr, ezáltal kizökkentve a gondolatmenetemből, miszerint másfél órája a rossz oldalon közlekedünk, miközben Wimbledon irányába tartottunk a Square Enix irodája felé, hogy némi betekintést nyerhessünk a legújabb Thief világába.
Még csak reggel fél 10 körül járt az idő, és máris meglepetés ért, ugyanis kiderült számomra, hogy Chavalier nem hazudott, amikor a Square Enix gyönyörű munkatársát, Danielle Mounseyt méltatta, kinek szépségéhez már csak kedvessége érhetett fel. A bejáratnál biztos ami biztos még Lara Croft szobra is tiszteletét tette az érkező vendégek előtt, miközben megjöttek az újságíró kollégák szépen egymás után, míg végül heten lettünk, mint a gonoszok.
Egy tárgyalóban foglaltunk helyet, amit már felkészítettek nagyon szép dekorációkkal Garrett érkezésére, majd egy közel fél órás Thief 4 gameplayt tekinthettünk meg, amelyben mélyrehatóan megismerhettük az új Thief játékrendszerét, hangulatát, stílusát.
Bár már korábban köztudott volt, hogy a játék az Unreal 3-as grafikus motort használja, mégis megdöbbentő, mennyire gyönyörű grafika tárult elénk (akárcsak az első trailerben). Persze a Square grafikusai nem kevés dolgot tettek hozzá, az eredetihez, főleg a Thief játékok esszenciáját jelentő fények és árnyékok terén. A bevezető képsorok alatt – melyek során Garrett egy szekéren elbújva jut be a városba, ahol a nyomor, mocsok, és nyilvános kivégzések teljesen általános dolognak számítanak – valami hihetetlen sötét “darkos” hangulatú látvány tárul szemünk elé. Erre mondják, hogy engem azonnal megvettek kilóra, pedig hol voltunk ekkor még a végétől.
Akik aggódtak az első Thief előzetes után, hogy esetleg könnyedebb hangvételűre sikerült mint az eddigiek, már most megnyugodhatnak, a komor hangulat ebben a részben is borítékolható. És ha már Garrett külseje megváltozott, új mozgás mechanika is dukál a kalandokhoz, amihez hasonló “érzésűt” talán a Mirror's Edge hölgy főszereplőjének irányítása során láthattunk. Az FPS nézetben lefelé nézve a kezein kívül Garrett teljes teste látszik, és bizony lábai - de főleg kezei - tökéletes interakcióban vannak a környezettel. Nem csak egy platformra való felkapaszkodásnál, hanem a tereptárgyak nagy részének esetében Garrett a kezét automatikusan hozzásimítja, nekitámasztja az adott felületnek, rámarkol, megfog dolgokat, tehát teljesen valósághűen viselkedik, nem csak mereven tartja őket maguk előtt, mint ahogy ez az eddigi FPS-ek esetében általában bevett gyakorlat volt.
A készítők többször kijelentették, hogy az új Thief, nem a harmadik rész “szellemében” fog játszódni, vagyis a szóvicc jogos: búcsút inthetünk az élőhalottaknak, kísérteteknek, amilyenek például a jól ismert és máig emlegetett “árvaházas” pályán bukkantak fel, szívinfarktusokkal egyetemben. Azért azt se gondolja senki, hogy misztikumból nem lesz hiány, de konkrét varázslatokkal nem fogunk találkozni. Ennek megfelelően a technikai részekre még nagyobb hangsúlyt fektettek. Garrett tárgyait, fegyvereit igyekeztek úgy létrehozni, hogy azok a valóságban is működnének. Például a régen simán vizesnek hívott, tűzet eloltó nyíl sem ennyire egyszerű, hanem pontos rajzokon megmutatva láthatjuk, hogy az egyik fele szárazjégből áll. Maga az íjunk pedig Garrett mellett majdnem második főszereplőnek is elmondható, amiből még egy igazi példányt is legyártattak igazi fegyverkészítőkkel a Square Enix tervezői, hogy velük konzultálva tényleg egy működő és használható verzió szülessen.
A régi trükkök újra működnek természetesen: üvegcsörömpöléssel, vagy bármilyen más hanggal elterelhetjük az őrök nagy részének figyelmét, miközben a demó pályán továbbhaladva követünk egy úriembert, akinek birtokában egy talizmán található. Ha bármiben elakadnánk, a játékmenet egyik fontos - ha nem a legfontosabb - újítása a “fókusz”, ami nem új képességeket ad alap lehetőségeink mellé, hanem felerősíti azokat. Segítségével Garrett sokkal jobban verekszik, lop, vagy töri fel a zárakat, sőt különleges látásunk bekapcsolásakor az utat is megmutatja számunkra.
Ez utóbbival kapcsolatban már előre üzenjük a HC játékosoknak: természetesen nem kötelező a használata. Célpontunk pedig eközben egy bordélyház bejáratához érkezik, ahol törzsvendégnek kijáró tisztelettel fogadják, és beljebb is tessékelik. Kiváló példa ez két dolog szemléltetésére: Az egyik, hogy mennyi lehetőségünk is van megoldani ezt a helyzetet. Például megpróbálhatunk beosonni vagy beküzdeni magunkat a főbejáraton, illetve természetesen alternatív bejutási helyeket keresni, kissé odébb.
A másik dolog pedig, hogy a Square Enixnél is szeretik a viccet, ugyanis a demó pálya bordélyhaza alsó hangon is nagyon emlékeztetheti a jó emlékező tehetséggel megáldott olvasóinkat arra, hogy anno a Dishonored első bemutatójának helyszíne is kísértetiesen hasonló volt. Most felkaphatja egyébként a fejét a jó öreg régi motoros Thief rajongó: Na álljunk csak meg? Mi az, hogy beverekedjük magunkat? Hiszen a régi Garrettnél már szinte 2-3 ellenfél esetén se fogadtam volna sok pénzben tolvajunk győzelmére, hiszen ő tolvaj, nem pedig harcos. Bizony ez most megváltozni látszik, de azért túlreagálni sem kell, nem lettünk gyilkoló gépek, de tény , hogy – különösen fókusz támogatással – az a fentebb említett 2-3 őr nem fog mostantól gondot okozni.
A bordélyházban csodálatos hanghatások érhetnek minket, hiszen anno ez volt a Thief sorozat másik kiemelkedő képessége, és bár azóta a térhatású hang már természetesen máshol is megjelent, de hangulat terén ez a rész sem panaszkodhat, elég ha csak a háttérben szóló lágy citera muzsikát említjük meg a vendégek szórakoztatására.
Itt aztán kiélhette magát Garrett, hiszen a rengetek vendég között el-el suhanva, mindenkit megszabadítottunk a legapróbb ékszereitől is. Érdemes lesz hallgatózni is, hiszen az NPC-k egymással beszélgetve sok értékes információt kikotyoghatnak, aminek később vesszük hasznát. A konyhában például megtudhatunk egy-két érdekes dolgot a bordély ópiumos szellőztető rendszeréről.
Természetesen az ilyen helyeken kötelező leselkedő lyukakkal tűzdelt álfolyosót is megtaláltuk, minek segítségével elloptuk végre küldetésünk tárgyát, a talizmánt! A demóban még egy kis titkos rejtély keresés is belefért, kicsit az Assassin's Creed Eagle Vision mintájára, majd pedig az időközben megerősített őrség mellett kellett meglépnünk a helyszínről. Talán kiverekedtük magunkat? Kilopakodtunk? Netán elárasztottuk ópiummal az egész épületet?
Aki részletesebben szeretné tudni, hogy mit láttunk a demóban, és bővebben érdekli a fókusz rendszer, netán arra kíváncsi, hogy a készítőknek melyik volt a kedvenc korábbi része, és mit gondolnak a Dishonoredről, az feltétlenül olvassa el a 2013/04-es GameStart, ahol több oldalas Thief előzetesben részletezzük, amit tudni lehet a rebootról. Addig is ne feledjétek: ami a tiétek, az az enyém.
"

Forrás: http://www.gamestar.hu/thief-elozetes-k ... lvajt.html

_________________
Kép
47. OMC - Gergely pápa, Szent Római Lovagrend - Házigazda
Részvételek: 21. 24. 26. 28. 32. 36. 37. 39. 42. 47. 49. 50.


A hozzászólást 4 alkalommal szerkesztették, utoljára DAR 2016.03.05. 10:27-kor.
DAR


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Koming szún
HozzászólásElküldve: 2012.11.10. 17:31 
Rang 1

Csatlakozott: 2012.11.10. 17:15
Hozzászólások: 55
Az első résszel játszott valaki? :) A Dark Project - fiatal koromban az volt a kedvencem :)


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Thief 4 - Koming szún
HozzászólásElküldve: 2012.11.25. 11:52 
Rang 7

Csatlakozott: 2010.10.28. 15:48
Hozzászólások: 2074

TWO ADMIN
"Az Eidos Montreal álláshirdetéséből úgy tűnik, hogy a Thief 4-ban lesz valamilyen multiplayer mód is.
A 2009-ben hivatalosan is bejelentett Thief 4-ról az elmúlt években szinte semmilyen új információt nem kaptunk, azt a látszatot keltve ezzel, mintha a projektet már leállították volna, az időközben kiszivárgott pletykák azonban életben tartották a reményt, hogy egyszer újra elmerülhetünk a sorozat világában.
A legfrissebb, meg nem erősített információ szerint a Thief 4 -- a sorozat fennállása során először -- valamilyen multiplayer módot is tartalmazni fog. Ez persze még nem kapott hivatalos megerősítést, de a játékot fejlesztő Eidos Montreal hálózatok és online eszközök terén jártas szakembereket keres. Elképzelhető, hogy nem konkrétan többjátékos szekcióról van szó, hanem egy online ranglétráról, ami a Batman-játékokban látott challenge-pályákhoz hasonló terepeken mutatott teljesítményünk alapján rangsorol.
A játéknak egyébként továbbra sincs pontos, de még csak hozzávetőleges megjelenési dátuma sem, úgyhogy várunk.
"
-PcGuru

_________________
TOTAL WAR ONLINE - MAGYARORSZÁG hivatalos csatornái:
TWO Facebook oldal >>
TWO Youtube csatorna >>
TWO Steam csoport >>

Kép


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Thief 4 - Koming szún
HozzászólásElküldve: 2013.04.29. 19:31 
Rang 7

Csatlakozott: 2010.10.28. 15:48
Hozzászólások: 2074

TWO ADMIN
UP.: Frissítések (gameplay, képek, stb.) az első hozzászólásban!

_________________
TOTAL WAR ONLINE - MAGYARORSZÁG hivatalos csatornái:
TWO Facebook oldal >>
TWO Youtube csatorna >>
TWO Steam csoport >>

Kép


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Thief 4 - Koming szún
HozzászólásElküldve: 2014.03.03. 13:16 
Rang 8

Csatlakozott: 2011.11.26. 20:47
Hozzászólások: 5125

TWO Commiter ©
TWO OMC Házigazda ©
Szóval megjelent a játék már pár napja ide haza is, én egyelőre gamplayt láttam belőle, és elvileg folytatódik a történet szerencsére, azaz a 3. rész végén feltűnt lánnyal folytatódik a kaland. Remélem, hogy lett olyan jó történetben, mint a 3. része volt, a látványra nem lehet panasz. Aki szereti a lopakodós stílust, annak kötelező darab.

És megragadnám itt is a lehetőséget, hogy áruljam a játékhoz meglévő kulcsomat, Steamen lehet aktiválni, tehát PC verzió. 5000 Ft-ért adom, szerintem megéri. :)

_________________
Kép
47. OMC - Gergely pápa, Szent Római Lovagrend - Házigazda
Részvételek: 21. 24. 26. 28. 32. 36. 37. 39. 42. 47. 49. 50.


Vissza a tetejére
 Profile  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
New Topic Post Reply  [ 5 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

           Designed By QuakeZone, 2011

Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség