AutoalkatreszOnline24.HU

Az új küldetésrendszer

A Rome: Total Warban a szenátus által különféle küldetésekkel lettünk megbízva. Ezek a küldetések általában úgy lettek meghatározva, hogy érdekességet nyújtsanak számunkra, valamint teljesítve őket segítségül szolgáljanak a játék fő céljának, a teljes uralomnak az elérésében. A hadjárat eléggé nyomasztó lenne önmagában, de ezek a szenátus által meghatározott missziók kissé megfűszerezik a játék menetét.

Úgy gondoltuk, a Medieval 2-ben, hogy bővíteni tudjuk a küldetésrendszert, meg kell ismernünk több középkori jellemzőt. Elhatároztuk, hogy készítünk egy sorrendet különböző korokból, amelyek küldetéseivel mi is játszhatunk. Minden egyes frakció más és más célkitűzésekkel fog rendelkezni, tehát mindegyikük különféle missziókkal lesznek megbízva. Ilyen küldetéseket kaphatunk a Pápától, a Nemesek Tanácsától, céhektől, valamint más frakcióktól.


Küldetések típusai

A pápa egy rendkívül fontos lélek lesz a játékban, aki mindig ügyel a katolikus frakciókra, hogy azok lehetőleg „jó utakon” járjanak. Cserébe reméli, hogy hitünkkel és hűségünkkel fizetünk vissza neki, így egyházakat építtetünk, valamint papokat toborzunk prédikációra, fenntartva ezzel a békét a katolikusok között, és népeik vakmerő hűségét a vallás iránt. A pápa tehát küldetésekkel lát el bennünket, hogy próbára tegyen minket, és ismertesse célkitűzéseit. Viszont, ha ő maga egy frakció vezetője, és saját elfogultságai vannak például valakivel szemben, akkor az függeni fog a vele gyakorolt diplomáciai viszonyoktól, és hogy egyáltalán katolikus-e az adott frakció. Következtetésképpen levonhatjuk, hogy kiváltképpen szigorú lehet azokkal a frakciókkal szemben, akik hűtlenül viselkednek, és elnéző azokkal, akik hűségesen. A küldetéseket ennek megfelelően díjakkal és büntetésekkel jutalmazhatja.

A Nemesek Tanácsa szintén egy létesítmény frakciónkon belül, amelyet a királyság fontos személyei alkotnak. Ők általában a mi legjobb érdekeinket akarják. Szintén küldetésekkel látnak el bennünket, segítve ezzel területi terjeszkedésünkben és a másokkal való megfelelő diplomáciai viszony elérésében. Tehát cselekedeteik általában inkább személyes indítékokkal és további saját célzattal határozzák meg.

Sokfajta céh lesz a játékban, így településeinken céhcsarnokokat építhetünk ki. Ez attól függ, hogyan mennek a dolgok az adott királyságnak, illetve miféleképpen van kormányozva az illető település, ugyanis különböző vidékek ugyancsak különféle céheket igényelnek. Mihelyt ezek ki lesznek építve, elkezdik teljesíteni kéréseinket, különböző hasznokért cserében. A küldetések, amelyeket a céhek adnak számunkra, tükrözni fogják a céljainkat, illetve a különleges céhek motivációit. Néhány már megépíthető céh lesz, mint például az orgyilkos céh, templomosi káptalanok házai, és a felfedezők céhei.

Szintén küldetéseket kaphatunk akár más frakcióktól is, melyek kéréseit is teljesítenünk kell. Ezek érkezhetnek frakción belüli egyénektől, felkeresvén így minket a külföldi a segítségért, vagy az egész frakciótól is érkezhet. Ha egyezséget kötünk másokkal, hogy végrehajtsunk egy közös cselekedetet, (pl. valaki megtámadását) akkor ez a szerződésünk egy újabb küldetéssé fog válni, és sikeres teljesítésekor szintén jutalmat fogunk kapni.


Javítások

A küldetésrendszer fejlettebb kellett hogy legyen a Rome: Total Warétól, így kizárólag a leglényegesebb és legválasztékosabb missziókat kapjuk a játékban. Mikor egy új küldetés meg lesz határozva, a rendszerben kap egy bizonyos értéket, ha a célpont „érvényes”. Így ezután minden egyes teljesített küldetés értékelve lesz, persze kritikán alapulva – úgymint például a legkönnyebben elérhető küldetési célpont végrehajtásához kevés idő is elég, ezért minél később fejezzük be teljesítését, a küldetés jutalma csökkenhet, vagy éppen megrovásunk nőhet. Mindenesetre választékos, izgalmas, és megvalósítható missziókat kapunk kampányszerte.


Az „UI” rész

A küldetések beállítása oly formában fejlődött, hogy mint a játék fontos része, használhatóbbnak és kiválóbbnak lettek megszerkesztve. Egy misszió gomb lett hozzáadva az úgynevezett „UI” fülhez, itt feljebb, vagy lejjebb lehet venni a sáv görgőjének segítségével a szintet, hogy nehezebb és lehetetlenebb, vagy egyszerűbb küldetéseket kaphassunk. Ebben az „UI” részben majd át is tudjuk tekinteni aktív küldetéseinket, céljukat, valamint a hozzájuk járuló jutalmakat, büntetéseket. Ha rájuk kattintunk, meg tudjuk tekinteni a térképen a kivilágított célpontját.


Mi következik?

Miután lehetőségünk van játszani a kampány új küldetéseivel, képesek voltunk nehezíteni; a küldetéseket nem csupán jutalommal és időkorláttal ellátni. Ez azért volt fontos, hogy kiegyensúlyozzuk a küldetésrendszert, különféle missziók megkapásával megismerhessük a játékbeli változtatásokat. Egyébként az egyik kampányszerkesztő programozónk, Scott Lowther készítette e kiváló munkáját, a küldetésrendszert, hiszen könnyedén új küldetéseket és változtatásokat vitt a játékba. Ezeknek segítségével a Medieval 2-ben gazdag és különféle játék általi tapasztalatokra tehetünk szert.

-nyilatkozta Penny Sweetser játéktervező, Creative Assembly, Australia Knight Templar - 2006-09-01

 
Fórum: legfrissebb
Posted by 4.King Andrew - jan.. 19, 2018 22:42
Posted by GR0ZN1J - jan.. 19, 2018 16:37
Posted by misafeco - jan.. 19, 2018 16:25
Posted by Scytha - jan.. 19, 2018 16:01
Posted by Mergor - jan.. 19, 2018 15:20
Szavazás
Total War: WARHAMMER vélemény
 
ONLINE
Oldalainkat 215 vendég böngészi