MTW2 FAQ II. rész

MEDIEVAL II FAQ
II. rész – Játék Hadjárat módban


Szóval, miben fog különbözni a játék térképe a Rome: Total Warban használttól?
A kampány térképe merőben más lesz, mint azt a Rome-ban megszokhattuk. Eltekintve az új grafikai megjelenéstől, az új térkép még élettel telibb lesz, mivel a játékot számos újfajta ügynök karatkterrel (kereskedők,hercegek,papok) egészítettük ki. Azt szerettük volna elérni, hogy a térkép ne legyen olyan zsúfolt, mint amilyen előző Medievalban volt, de emellet a karakterszámot mégis meg tudjuk növelni, annak érdekében, hogy a játékos minél több lehetőséggel rendelkezzen a csatatéren kívüli megmozdulásokat tekintve, melyeket az ellenséges frakciók ellen intézhet. Másodsorban, a térkép kezdetben látszólag ugyanazt a területet öleli majd fel, mint amit a Rome-ban is tapasztalhattunk, de tulajdonképpen sokkal több hely vár majd meghódításra. Az idő folyamán a játékbeli térkép kitágul, új területek nyílnak meg, lehetőséget kínálva ezzel Amerika meghódítására.

Hogy fog az Új Világ meghódítása működni a kampányban?
Kezdetben az Új Világ el lesz rejtve a játékos elől és az Atlanti óceán térsége megközelíthetetlen lesz. Később a játékosnak módja nyílik olyan technológiák kifejlesztése amikkel át tud kelni az óceánon, hogy felfedezze Amerikát, nyersanyagot gyűjtsön és harcoljon az Aztékok ellen.

Milyen egyéb elemekkel lett kiegészítve a körökre osztott játék?
Eltekintve az Új Világ felfedezésétől és a néhány új ügynök karaktertől amiket a térképhez hozzáadtunk, bevezettünk egy új rendszert a településket fejlesztéséhez, egy új toborzási rendszert, egy új és kiterjesztett rendszert a vallások kezeléséhez, javított diplomáciát, új kereskedelmi lehetőségeket, változatosabb küldetéseket, továbbfejlesztett szaboltálást és kémkedést, fejlesztett MI-t (Mesterséges Intelligencia), új épületfejlődési fát, és még sok minden más is van a tarsolyunkban. Amint láthatja, mindent egyforma gondosan tökéletesítettünk.

Hogyan működik ez az új település rendszer?
A Medieval II-ben lehetővé tettük a választás lehetőségét a játékosok számára, hogy településeiket várossá, vagy kastéllyá fejlesszék. Mindkettőnek megvannak a maga előnyei, csupán az a kérdés, hogy tudjuk-e kiegyensúlyozottan használni az olyan tényezőket, mint a térképen elfoglalt helyük, közelségük egy ellenséges frakciókhoz, és, hogy vajon a játékos katonai vagy gazdasági szemléletet alkalmaz a terjeszkedéshez.

Egy szó, mint száz, a kastélyok a katonai, míg a városok a gazdasági beállítottságúaknak kedveznek. Építs sok kastély és hadsereged rendkívül hatásosnak bizonyul majd. Építs sok várost és birtokaid védelmét megbízhatatlan milicistákra vagy zsoldosokra kell majd bíznod. Másrészről, meglesz a pénzed, hogy könnyedén megvedd ellenfeleid. A kastélyok kevesebb odafigyelést igényelnek, mint a városok, noha míg a játék előrehaladtával a városok jelentősége megnő, ezzel szemben a fejlődő kastélyok csak egyre költségesebbé válnak, tehát figyelni kell fejlesztések ütemére. Következésképpen, jobban jársz, ha taktikusan építed fel stratégiádat, miközben birodalmad egyre csak növekszik a kampány térképen.

Milyen új épülettípusok kerültek a játékba?
Az egyik legkiemelkedőbb újdonság, amit épületfejlődési fához hozzáadtunk a Medievál II-ben az a céhházak összegzése. Ezek különböző típusú, változatos épületek, amik eltérő bonuszokat adnak településeidnek. Minden egyes város egyetlen céhet birtokolhat, amik területi bonuszokat adnak az adott városnak. Például, a merénylők céhe növeli az orgyilkosaid képességeit, valamint van néhány céh, ami új egységek képzését is lehetővé teszi.

Továbbá minden frakciónak minden céh típusnál lehet egy mesterek céhe, ami még nagyobb bonuszokkal jár, sőt néhány ezek közül minden egyes városra hat, melyeket az adott nép birtokol. Ezen túl, lehetőség nyílik majd egy főmesterek céh létrehozására is, ez egyfajta teljes HQ az adott céh típusra nézve. Csak egyetlen főmesterek céhet lehet létrehozni minden céhtípusban az egész térképen, szóval, akinek ez elsőként sikerül, hatalmas előnyre tehet szert egy bizonyos területen.

És mi a helyzet a küldetésekkel?
A küldetéseket a Nemesek Tanácsa adja – ez a név azokat a bölcs arisztokratákat takarja, akik fő szerepe, hogy némi útmutatással szolgáljanak a játékosnak a hadjárat teljes ideje alatt, folyamatosan végrehajtható feladatokat ajánlva. A katolikus nemzetek a Pápától is kapnak majd feladatokat, jutalomért cserébe, vagy büntetés elkerülése végett, attól függően, hogy milyen viszonyban állsz vele. Ezen felül a játékos küldetéseket hajthat végre azon céheknek, amelyek épületeit elhelyezte valamely településében. Rengeteg lehetőség kínálkozik a megmérettetésre, a kérdés, hogy élsz e velük…
R.E.H. - 2006-08-04

 
Fórum: legfrissebb
Posted by II.Bocskai - okt.. 20, 2018 19:27
Posted by misafeco - okt.. 20, 2018 16:02
Posted by wick - okt.. 19, 2018 22:57
Posted by misafeco - okt.. 19, 2018 18:25
Posted by misafeco - okt.. 19, 2018 18:25
Szavazás
Total War: WARHAMMER vélemény
 
ONLINE
Oldalainkat 175 vendég böngészi